Gå til innhold

er det ikke lov å snakke om omskjæring av smågutter her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest niceguy

Man legger ikke ut lenker til nynazistorganisasjoner på siviliserte sites.

Med vennlig hilsen

Såvidt jeg har fått med meg så har påtalemyndigheten etter vurdering ikke bestemt at siden skal stenges. Og strider det ikke mot norsk lov så burde det heller ikke sensureres bort her.

Forøvrig er jeg enig i at Vigrid- siden er et oppkok av forvridd tankegods. Det eneste jeg er enig i som står der, er at omskjæring på uskyldige smågutter er noe jævelskap.

Og fordi det ifølge deg er verre på jenter så ser det for faen jævlig ut det de driver med? Stakkars småbarna ligger spent fast på armer og ben mens noen skjærer i kjønnsorganet. Hvor mange av disse barna vokser opp med traumer, påført av en syk tradisjon.

Såvidt jeg har fått med meg så har påtalemyndigheten etter vurdering ikke bestemt at siden skal stenges. Og strider det ikke mot norsk lov så burde det heller ikke sensureres bort her.

Forøvrig er jeg enig i at Vigrid- siden er et oppkok av forvridd tankegods. Det eneste jeg er enig i som står der, er at omskjæring på uskyldige smågutter er noe jævelskap.

Og fordi det ifølge deg er verre på jenter så ser det for faen jævlig ut det de driver med? Stakkars småbarna ligger spent fast på armer og ben mens noen skjærer i kjønnsorganet. Hvor mange av disse barna vokser opp med traumer, påført av en syk tradisjon.

Lovligheten til Vigridsidene skal vel vurderes innen snar fremtid - lederen står jo i disse dager tiltalt bl.a. for spredning av jødehets. Ellers er det jo det å tillegge at DOL som en privateid site må få lov til å drive den sensuren de sjøl vil, eller hva?

Står forøvrig ved min anbefaling til deg om å søke litt på forum om mannlig omskjæring, tipper du vil bli overrasket over hvor inngående det har vært debattert her.

Gjest niceguy

Lovligheten til Vigridsidene skal vel vurderes innen snar fremtid - lederen står jo i disse dager tiltalt bl.a. for spredning av jødehets. Ellers er det jo det å tillegge at DOL som en privateid site må få lov til å drive den sensuren de sjøl vil, eller hva?

Står forøvrig ved min anbefaling til deg om å søke litt på forum om mannlig omskjæring, tipper du vil bli overrasket over hvor inngående det har vært debattert her.

ok, får høre på deg :-)

Og det går sikkert an å finne bilder av dævelskapen andre steder, så jeg får komme tilbake med ny link.

Vet ikke om du så bildene, men hvem faen ville vel utsatt sin egen sønn for noe slikt?

Først så stymper man kjønnsorganet med kniv, så tar bøddelen å fyller munn med vin og gaper over den lille guttens tiss. I Norge så kaller vi vel det for lemmlestelse og seksuellt overgrep?!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...