Zarine Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Eg er så rotete at eg ikkje vil utdjupe det närmare... Viss vi får tilslag på den leiligheta vi har budt på, skal vi kjöpe oss ein luksusting -nemlig oppvaskmaskin. Så får vi eitt utruleg stort kvardagsproblem mindre....! 0 Siter
mrxx Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Jeg er ryddig av meg. Jeg ser ikke så mye på tv, så om kvelden er det ofte jeg går rundt i huset og smårydder litt, spesielt hvis kona jobber sent. Ellers så har jeg det rimelig ryddig rundt meg, jeg liker ikke for mye rot. Men skulle det av en eller annet grunn bli rotete og det ikke passer å rydde der og da, så har jeg ett rimelig avslappet forhold til det også. 0 Siter
Lionn Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Ja, det står oppvask lenge på kjøkkenet, selv om vi har oppvaskmaskin. Nei, jeg rydder sjelden av bordet med en gang. Nei, jeg rer aldri opp sengen min. Hva skulle det være godt for da? Jeg skal jo legge meg i den om kvelden likevel og da blir den jo like rotete igjen. 0 Siter
naiv Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Jeg liker å ha det sånn noenlunde ryddig på bordene. Oppvasken havner i maskinen. Dessuten liker jeg å ligge på stramme laken. 0 Siter
jacob Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 ...Fordi du bruker papptallerkener? Regelmessighet frøken - regelmessighet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.