flisa Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 In an airplane the captain told the passengers: "This is your Captain speaking. We are loosing height and we do not have fuel enough for reaching land. Therefore, we have to let all baggage leave the airplane." The airplane got height again. Half a our later the airplane lost height again and the captain were on the loudspeakers once more: "This is your captain speaking. We are still loosing height, and we can not reach land without having some passengers to leave the plane. It is a bad situation but we will do this in an honest and democratic way - we will use the alphabet - starting with A. Are there any African passengers?" No one answered. Are there any Black passengers?" Still no one answered. Are there any Coloured passengers?" Still no one answered but back in the airplane a little boy asked his father: "Dad, you have always told me to be honest. We are both from Africa and have black coloured skin." "Yes, my son. That is right. But today we are Niggers" 0 Siter
Edvarda Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Den postet molli her i forrige uke! :-Þ jeg har ikke lest den før :-)) har du slått meg ned forresten? 0 Siter
flisa Skrevet 17. april 2002 Forfatter Skrevet 17. april 2002 Den postet molli her i forrige uke! :-Þ :-(......begynner å bli en træg gammle dame jeg, - men litt glad og lettet også for at jeg ikke lenger leser ALT her inne! *s* 0 Siter
Gjest Basseluska Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Hehe! Snart kommer noen på banen med den gamle regla om at det nettopp er slike vitser som fremmer rasisme og bla bla bla. Flisa, stålsett deg! ;o) 0 Siter
Amiga Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 jeg har ikke lest den før :-)) har du slått meg ned forresten? hæ??? :-) 0 Siter
Amiga Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 :-(......begynner å bli en træg gammle dame jeg, - men litt glad og lettet også for at jeg ikke lenger leser ALT her inne! *s* Du er ikke alene om å være glad for det! *S* 0 Siter
Gjest ikke nøye Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Hehe! Snart kommer noen på banen med den gamle regla om at det nettopp er slike vitser som fremmer rasisme og bla bla bla. Flisa, stålsett deg! ;o) veit det , - men det får stå sin prøve :-) 0 Siter
Gjest ikke nøye Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Du er ikke alene om å være glad for det! *S* Betyr det at du er glad for at jeg ikke er her så mye mer, eller at du er slik selv? :-) 0 Siter
flisa Skrevet 17. april 2002 Forfatter Skrevet 17. april 2002 Hehe! Snart kommer noen på banen med den gamle regla om at det nettopp er slike vitser som fremmer rasisme og bla bla bla. Flisa, stålsett deg! ;o) som ikke klarer å bytte nick - men skitt au, var bare for at ikke unga....osv. :-) 0 Siter
flisa Skrevet 17. april 2002 Forfatter Skrevet 17. april 2002 Betyr det at du er glad for at jeg ikke er her så mye mer, eller at du er slik selv? :-) som ikke klarer å bytte nick - men skitt au, var bare for at ikke unga....osv. :-) 0 Siter
Amiga Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Betyr det at du er glad for at jeg ikke er her så mye mer, eller at du er slik selv? :-) Jeg er selvfølgelig glad for at jeg ikke er så mye her som før, armene er nesten helt bra jo! :-) 0 Siter
flisa Skrevet 17. april 2002 Forfatter Skrevet 17. april 2002 Jeg er selvfølgelig glad for at jeg ikke er så mye her som før, armene er nesten helt bra jo! :-) :-) Så fint da! Det er rart det der, vi er mange her på jobb som sitter klistra til PC'en hver eneste dag, jeg har jobbet med pc siden pc'en kom - og har ALDRI hatt noen plager med det, jeg må være heldig, for det har vært masse musesyke rundt meg! 0 Siter
flisa Skrevet 17. april 2002 Forfatter Skrevet 17. april 2002 *ler* Lo du TO ganger til og med? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.