SierDuDet Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Lo du TO ganger til og med? Ja, og nå begynner det der å irritere meg en smule for det ser ut som om det bare er jeg som har det problemet med at innlegg kommer flere ganger. Men det å komme flere ganger er vel i utgangspunktet ingen skam, det 0 Siter
flisa Skrevet 17. april 2002 Forfatter Skrevet 17. april 2002 Ja, og nå begynner det der å irritere meg en smule for det ser ut som om det bare er jeg som har det problemet med at innlegg kommer flere ganger. Men det å komme flere ganger er vel i utgangspunktet ingen skam, det Jeg kom to ganger i stad - første gangen for meg! og det var i en SØR-tråd til og med! *s* 0 Siter
Lionn Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Jeg kom to ganger i stad - første gangen for meg! og det var i en SØR-tråd til og med! *s* To ganger er da ingenting. gyrken pleier å komme tre. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Jeg kom to ganger i stad - første gangen for meg! og det var i en SØR-tråd til og med! *s* Jeg kommer ofte flere ganger i Sør's tråder, jeg også 0 Siter
Edvarda Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 hæ??? :-) jeg har sendt deg en fight club! Kaaan du ikke la meg vinne??? :-)) 0 Siter
Amiga Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 jeg har sendt deg en fight club! Kaaan du ikke la meg vinne??? :-)) Jeg har ikke fått den, men uansett kommer jeg til å si nei til deg som jeg gjorde med Wulfi, jeg tar ikke sjangsen på å få armer og hender ødelagt av musesyken igjen! *S* 0 Siter
flisa Skrevet 17. april 2002 Forfatter Skrevet 17. april 2002 Jeg har ikke fått den, men uansett kommer jeg til å si nei til deg som jeg gjorde med Wulfi, jeg tar ikke sjangsen på å få armer og hender ødelagt av musesyken igjen! *S* hehehehe, - du sendte meg akkurat en utfordring du! :-) 0 Siter
Amiga Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 hehehehe, - du sendte meg akkurat en utfordring du! :-) Jeg eller Edvarda? 0 Siter
flisa Skrevet 17. april 2002 Forfatter Skrevet 17. april 2002 Jeg eller Edvarda? Jeg trodde det var du, Amiga - men så var det et hus.....:-O 0 Siter
Amiga Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Jeg trodde det var du, Amiga - men så var det et hus.....:-O Var ikke huset bra nok for deg? *s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.