Gå til innhold

Billig reiseforsikring?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg betaler kun ca 600 for reiseforsikring av hele familien i Vesta. Men det er fordi jeg har en god avtale gjennom fagforeningen min.

Det som er viktig å se på er om det er egenandel eller ikke. Ofte er det ikke store skaden som skjer (tap av lommebok, legebesøk osv.) og da går nesten vinninga opp i spinninga dersom man må betale 500-1000 i egenandel.

Forsikringene gjennom kredittkortene er ikke like gode som de du får gjennom forsikringsselskapene, dessuten så gjelder de jo ikke på reiser til og fra hjemmet. (Man betaler jo ikke bussbiletten med AmEx eller Diners.)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48597-billig-reiseforsikring/#findComment-186490
Del på andre sider

Annonse

Gjest Europeiske

Hvis du er sparebank-kunde kan du kjøpe helsårs reiseforsikring i Terra. Koster 600 pr år, og har samme dekning som Europeiske.

Hvis du har et kredittkort, f.eks. Diners, har du automatisk forsikring hvis du betaler reiser med kortet.

Terra har ikke samme dekning som Europeiske, jeg og vennninnen min mistet koffertene våre, jeg hadde Europeiske, hun Terra, jeg fikk mye bedre hjelp, både der og da og etterpå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48597-billig-reiseforsikring/#findComment-186491
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...