Gå til innhold

Raring i BigBorther

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)
Skrevet

Er han egentlig ikke en raring, da Christian i BB? Han er søt og omgjengelig og alt det der, men hva med damebeslagene?

"Å, Veronica, sie du at du liger meg? Åh, eg lige deg å! Du e heildt nyyyydelig, vett du de?"

Og stakkars Veronika, hun blir sjarmert, og tror han liker henne. Like før var det faktisk Monica han stod i med. "Du e heildt nyyydelig, Monica!" åsså klina de for full guffe.

Siden kom Veronica Katrin inn i bildet. "Du e heildt nyydelig, VK! Eg digge deg!" hun er betatt som ei påle.

Før han legger seg inntil Maria igjen: "Du e heildt nyydeleg, du vett at det e deg eg elske?" sier han, og er verdens mest sjarmerende, -Igjen.

ATT DET GÅR ANN!!!! DETTE er bakdelen med menn som tror dem er så deilige...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

8

• SierDuDet

5

• Lionn

5

• Kamilla

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Helt enig
Skrevet

Han er en gjennomgående falsk, innbilsk

sukkersøt? poike.

Gjest (ikke undertegnet)
Skrevet

ja, han virker dessverre ikke videre smart inni huset.

Synd, for han er jo i utgangspunktet veldig hyggelig.Kjenner ham fra Bibelskolen, faktisk. Han hadde draget der og, men vet dessverre å utnytte det :-( Ikke bra, det der.

Du? Du bør forøvrig trene på din etterligning av Kristiansands-dialekt. Hehe ;-)

Skrevet

hihi! (jeg ser jo ikke BB da...)

Jeg tror at han aldri har hatt "draget" før nå jeg.....og at han nå boltrer seg uhemma i godteskåla - en "player" holder ikke lenge vettø, og nå er han det så alle , - også fremtidige damer i hans liv vet hvordan han er - DET har han ikke tenkt på.

Og at de faller som fluer for han er for meg en gåte....:-)....de er vel desperate...

Skrevet

Han er en gjennomgående falsk, innbilsk

sukkersøt? poike.

Jeg følger ikke særlig med, men hvor mange har han klina med der inne? Har han pult og`? Har Maria vært snill, eller har 'a klina? Er Christian kristen?? Vi får håpe han blir gjennomskuet, så han ryker ut snart.

Og.....er det sant at Veronika Katrin har pult en av gutta der (Remi?) og sagt på TV at *den* var kjempeliten?

Miniengasjert;

Gjest (ikke undertegnet)
Skrevet

Jeg følger ikke særlig med, men hvor mange har han klina med der inne? Har han pult og`? Har Maria vært snill, eller har 'a klina? Er Christian kristen?? Vi får håpe han blir gjennomskuet, så han ryker ut snart.

Og.....er det sant at Veronika Katrin har pult en av gutta der (Remi?) og sagt på TV at *den* var kjempeliten?

Miniengasjert;

Ettersom jeg har skjønt, så snakket Veronika Katrin om en type hun en gang var sammen med - som altså hadde en svært liten en. Tror ikke dette dreier seg om Remi (?).

Ja, Kristian er kristen. Jeg kjenner ham, og han er en stor flørt. Hvor mange han har klina med i huset? Tja...Monica, veronica, maria, Veronika Katrin...Hvertfall dem fire.

Om han ligger med dem? Nei, du, det tviler jeg sterkt på.

Og alt det andre du spurte om,som jeg skulle svare på, har jeg allerede klart å glemme ;-) Typisk.

Skrevet

Hehe... Ja, det er helt tåpelig. Tror han mistet mye av populariteten sin pga at han holder på sånn..

Gjest (ikke undertegnet)
Skrevet

Miniengasjert;

Nei, VK har ikke pult noen der inne, særdeles ikke Remi. Han humper på Monica, og har ikke spesielt liten dick.

Kristian er kristen, og har klint med de fleste jentene.

Maria har ikke klint, bare koset, kysset og klemt. Enda ikke trådd over noen strek, nei.

HM, var det alt...?

Skrevet

Ettersom jeg har skjønt, så snakket Veronika Katrin om en type hun en gang var sammen med - som altså hadde en svært liten en. Tror ikke dette dreier seg om Remi (?).

Ja, Kristian er kristen. Jeg kjenner ham, og han er en stor flørt. Hvor mange han har klina med i huset? Tja...Monica, veronica, maria, Veronika Katrin...Hvertfall dem fire.

Om han ligger med dem? Nei, du, det tviler jeg sterkt på.

Og alt det andre du spurte om,som jeg skulle svare på, har jeg allerede klart å glemme ;-) Typisk.

Han har kline med Lise Marie og... Så og si alle jentene da!

Gjest anti-BB
Skrevet

Det forundrer meg ikke det minste at de nautene som ser på den møkka, og er såpass lite intelligente at de skriver "bakdelene" istedet for ULEMPENE.

Skrevet

Nei, VK har ikke pult noen der inne, særdeles ikke Remi. Han humper på Monica, og har ikke spesielt liten dick.

Kristian er kristen, og har klint med de fleste jentene.

Maria har ikke klint, bare koset, kysset og klemt. Enda ikke trådd over noen strek, nei.

HM, var det alt...?

Tull.. Maria har klint. Hun klinte med Kristian under dynen her forleden. Og hun har klint med Lise Marie!

Gjest (ikke undertegnet)
Skrevet

Tull.. Maria har klint. Hun klinte med Kristian under dynen her forleden. Og hun har klint med Lise Marie!

ja, Maria tar jo av med Kristian. Tror nok hun begynner falle for ham (dum som hun er). Kristian begynner jeg dessverre å miste respekt for :-/

I blant lurer jeg på om den bibellesningen hans er et forsøk på å virke veldig seriøs. Uff, så dumt at han "burker" troa si på den måten.

Gjest kjenner han
Skrevet

Kristian er nok litt tilbakestående.

Må dere skjerpe dere.

Han er slettes ikke tilbakestående.

Men,han er en usikker gutt som ikke har fått slik oppmerksomhet før,og bader nå i det.Han har en rekke komplekser for kroppen sin bl.annet.

Dere må slutte å uttale dere om ting dere ser på tv,tenk på at dette bare er klipp som produsentene velger å vise.

Skrevet

ja, Maria tar jo av med Kristian. Tror nok hun begynner falle for ham (dum som hun er). Kristian begynner jeg dessverre å miste respekt for :-/

I blant lurer jeg på om den bibellesningen hans er et forsøk på å virke veldig seriøs. Uff, så dumt at han "burker" troa si på den måten.

Jeg likte Kristian mye før, men som du.. har begynt å miste respekten for han jeg og.

Skrevet

Må dere skjerpe dere.

Men,han er en usikker gutt som ikke har fått slik oppmerksomhet før,og bader nå i det.Han har en rekke komplekser for kroppen sin bl.annet.

Dere må slutte å uttale dere om ting dere ser på tv,tenk på at dette bare er klipp som produsentene velger å vise.

Greit at han sikkert er annerledes i virkeligheten enn sånn han blir framstilt på BB. Men for oss som ikke kjenner han, virker han som en skikkelig tulling!

Skrevet

Må dere skjerpe dere.

Skal vi slutte å uttale oss om ting vi ser på tv? Er du helt tilbakestående eller?

Skrevet

Må dere skjerpe dere.

Hallo! han har selv sagt JA til å bli kommentert både i hue og raua når han stiller opp på et proogram som NETTOPP handler om at vi skal like eller mislike. - og stemme dem ut om de har for tynne kropper, for lite klining, for tam, for lang, for dum , for teit, for grisk, for bortskjemt....

Så det er nok ikke publikum som skal skjerpe seg

Gjest (ikke undertegnet)
Skrevet

Må dere skjerpe dere.

Hei du! Jeg kjenner ham og. Kanskje vi har gått i samme miljø? :-)

Anyway, jeg er helt enig i det du sier. Noen her tar helt av. Men jeg må ærlig innrømme at det han driver med er jo ikke så utrolig smart, da.

Kristian har da også hatt noe drag tidligere, men dette er vel ekstremt for ham.

Og ja, han har nok hatt en del komplekser, og sånn sett kan det være godt for ham å få oppmerksomheten nå.

Likevel - ja, folk bør slutte å si ting som at han er tilbakestående. Det er utrolig dustete sagt.

Hilsen Kristiansands-berte ;-)

Skrevet

Hei du! Jeg kjenner ham og. Kanskje vi har gått i samme miljø? :-)

Anyway, jeg er helt enig i det du sier. Noen her tar helt av. Men jeg må ærlig innrømme at det han driver med er jo ikke så utrolig smart, da.

Kristian har da også hatt noe drag tidligere, men dette er vel ekstremt for ham.

Og ja, han har nok hatt en del komplekser, og sånn sett kan det være godt for ham å få oppmerksomheten nå.

Likevel - ja, folk bør slutte å si ting som at han er tilbakestående. Det er utrolig dustete sagt.

Hilsen Kristiansands-berte ;-)

Nei det er LOV å si akkurat hva søren en vil om de som er så teite at de utsetter seg for det, - MED VITEN OG VILJE.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...