Kamilla Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Hei! Jeg har nettopp fått en ladning med sjokolade sendt hit fra USA. MEn for at ikke noe skal bli gammelt, så lurte jeg på om det går ann å fryse sjokolade? Og om hvor lenge man da evt kan ha den i fryseren, før den blir ødelagt? Mvh 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Jeg fryser alltid ned sjokoladen før jeg spiser den. Går fint det. Mine blir som regel bare liggende i 10 min da. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Vet bare at Kong Haakon-konfekt er utmerket å fryse ned. Har gjort det mange ganger. 0 Siter
vin Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Ringte Freia ang. dette sprs. Sjokolade skal ha en tempratur mellom 10 -20 grader , ellers blir kvaliteten ødelagt! Spis for harde livet..... 0 Siter
Kamilla Skrevet 17. april 2002 Forfatter Skrevet 17. april 2002 Ringte Freia ang. dette sprs. Sjokolade skal ha en tempratur mellom 10 -20 grader , ellers blir kvaliteten ødelagt! Spis for harde livet..... Hjelp, da kommer jeg ikke til å få plass i flysetet når jeg skal ut å reise i mai.. hehe ) 0 Siter
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Hjelp, da kommer jeg ikke til å få plass i flysetet når jeg skal ut å reise i mai.. hehe ) Er ikke det mulig å ha det i kjøleskapet da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.