flisa Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Plutten på 5 gauler på den....fanken, får henne ikke fra det heller, Hvor har hun lært det? Har aldri hørt den sangen før! Soledad mener at hun kanskje synger på den "caugth in the middle"...eller hvordan det skrives.......? :-) huff så flaut da! 0 Siter
Miromurr Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Kåting på midten? A1 eller no' sånt... 0 Siter
Gjest østfold Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Så hun på "Reser" på NRK1 på lørdagskvelden? Der hadde de en parodi på A1s "Caught in the middle". Tror den norske varianten ble da "Kåt mittimellom". 0 Siter
flisa Skrevet 17. april 2002 Forfatter Skrevet 17. april 2002 caugth in the middle A1 AHA!!! da er altså jente nr. 3 også fanget i Boyband-dragsuget......Skal straks lære henne den engelske uttalen :-) GJETT HVA!! Mitt barnebarn Eline ble holdt av Brian i WEstlife - og vi har bilde av det! Han ba om å få holde henne! IIIIHAAA! Norges yngste Westlife-fan? 0 Siter
flisa Skrevet 17. april 2002 Forfatter Skrevet 17. april 2002 Så hun på "Reser" på NRK1 på lørdagskvelden? Der hadde de en parodi på A1s "Caught in the middle". Tror den norske varianten ble da "Kåt mittimellom". AHA!!! da skjønner jeg det. Og hun har klisterhjerne når det gjelder slike tekster også - ja, HELT sikkert så hun det,. Å går spurte hun soledad (storesøster på 19), "Hva betyr kåt?" Soledad: Spør mamma! hehe Jeg: Spør pappa! (jeg PLEIER svare på alskens, men denne visste jeg ikke hva jeg skulle si til) Pappa: Det betyr GLAD! Plutten: åååååjaaaa.... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.