Gå til innhold

Hvem sang "kåt mittimellom" ???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

caugth in the middle

A1

AHA!!! da er altså jente nr. 3 også fanget i Boyband-dragsuget......Skal straks lære henne den engelske uttalen :-)

GJETT HVA!! Mitt barnebarn Eline ble holdt av Brian i WEstlife - og vi har bilde av det! Han ba om å få holde henne! IIIIHAAA! Norges yngste Westlife-fan?

Så hun på "Reser" på NRK1 på lørdagskvelden? Der hadde de en parodi på A1s "Caught in the middle". Tror den norske varianten ble da "Kåt mittimellom".

AHA!!! da skjønner jeg det. Og hun har klisterhjerne når det gjelder slike tekster også - ja, HELT sikkert så hun det,.

Å går spurte hun soledad (storesøster på 19), "Hva betyr kåt?"

Soledad: Spør mamma! hehe

Jeg: Spør pappa! (jeg PLEIER svare på alskens, men denne visste jeg ikke hva jeg skulle si til)

Pappa: Det betyr GLAD!

Plutten: åååååjaaaa....

:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...