Gå til innhold

Hvordan har det seg...?

Anbefalte innlegg

Skrevet
  Jan Helge skrev (På 17.4.2002 den 10.02):

Jeg er nok mindre redd for folk på DOL enn en del andre er.Det kryr jo av nikkedukker her inne.Og,stakar den sjel som tør si mot "gjengen".

Og,hva angår bestemor-flisa eller bestefar-flisgubben,de er to personer som burde vært mer voksne enn å sitte på DOL å slenge dritt.Er sjelden jeg ser de komme med noe av konstruktiv art.

"Jeg er nok mindre redd for folk på DOL enn en del andre er"

Og så tør du ikke å skrive med nicket ditt?

Jeg mener... tar man et raskt søk på nicket ditt så er de innleggene du nå har skrevet her idag alt du har skrevet.

Så ikke skryt på deg at du ikke er "redd" for dol-folka.

Fortsetter under...

Skrevet
  flisa skrev (På 17.4.2002 den 9.55):

dessuten er jeg ikke 40 enda....

Du har ikke fylt 40 enda?? Men hvis jeg har forstått deg rett, så er du mormor??!! Hvor tidlig begynner dere i deres familie da????

Gjest Jan Helge
Skrevet
  SierDuDet skrev (På 17.4.2002 den 10.15):

"Jeg er nok mindre redd for folk på DOL enn en del andre er"

Og så tør du ikke å skrive med nicket ditt?

Jeg mener... tar man et raskt søk på nicket ditt så er de innleggene du nå har skrevet her idag alt du har skrevet.

Så ikke skryt på deg at du ikke er "redd" for dol-folka.

Men,jeg har da ikke skrevet med mitt nick,du,for jeg sluttet å skrive her inne for to år siden,så kanskje ikke rart du ikke fant noe om meg.

Og,mitt navn,det er Jan Helge Pettersen,og jeg er bosatt i Nittedal kommune.Dersom du ønsker at jeg skal navngi meg ytterlgiere,som et bevis på at jeg ikke finnes redd for DOL-mafiaen,så kan jeg godt gi deg mitt tlf.nr.Men,la oss ta det pr.mail er du snill.

Skrevet
  Jan Helge skrev (På 17.4.2002 den 10.36):

Men,jeg har da ikke skrevet med mitt nick,du,for jeg sluttet å skrive her inne for to år siden,så kanskje ikke rart du ikke fant noe om meg.

Og,mitt navn,det er Jan Helge Pettersen,og jeg er bosatt i Nittedal kommune.Dersom du ønsker at jeg skal navngi meg ytterlgiere,som et bevis på at jeg ikke finnes redd for DOL-mafiaen,så kan jeg godt gi deg mitt tlf.nr.Men,la oss ta det pr.mail er du snill.

Ok, bra du ikke er redd for "mafiaen" her, da...

Selv er jeg litt skeptisk til dem selv, spesielt Flisa. Jeg tror hun er ond.

Skrevet
  cipra skrev (På 17.4.2002 den 10.22):

Du har ikke fylt 40 enda?? Men hvis jeg har forstått deg rett, så er du mormor??!! Hvor tidlig begynner dere i deres familie da????

Jeg var 20 hun var nesten 19. Det finnes da langt yngre enn det :)

Annonse

Gjest gryken
Skrevet
  naiv skrev (På 17.4.2002 den 12.29):

Jeg tror slik oppførsel ligger i genene.

Da trur eg å at da gjer.

Skrevet

Av alle dumme kritikker av den såkalte gjengen/klikken-nå mafia'n,er denne en av de tynne.

Er ikke så kjent her inne,men har "DOL'a"i ca2-3 år,og det er da disse "faste"som gjør det moro å være her inne,når man f.eks.har en dritt dag!!!

Og er man ute etter seriøse innlegg,hopper vi bare over køddetrådene,ikke sant?

Slutt å klag du Jan Helge,så kan det jo hende du ser litt lettere på ting etterhvert......!

Til "mafia'n" :Stå på,det er mange av oss som snikleser--og som finner det underholdende!!!!!!!!!!! :o))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...