AnonymBruker Skrevet 5. september Del Skrevet 5. september Jeg har artritt og får sp inne i helvetes vont i skulder av og til. Jeg går på Metex og det har vært veldig bedring etter jeg begynte på den. Men nå har det kommet litt tilbake. Nør jeg får skuldersmerter er det i en skulder av gangen, og jeg får store problemer med å flytte meg og stå opp osv. keg kaldsvetter og har feberfølelse og hakker tenner. Jeg ringte poliklinikk og forklarte ståa. De sa det var langt ofra dette kom av revmatisme. Da jeg sa det kom med frysninger og tannpineaktige smerter i skuldra, fikk jeg råd om å søke akuttime slik at de kunne ta ultralyd, men det er en times reisevei og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal kunne reise dit med redusert evne til å kle på meg osv. dessuten er dette noe som kommer ofte på kveld nattestid, og det blir bedre etter noen timer. Fastlege mener dette kommer av artritten. Men poliklinikken krever ultralyd og funn fra den for å tilegne det psoriasis artritten. Til dere som har hatt skuldersmerter og ikke har revmatisme, hvordan opplever dere den? Anonymkode: 7837c...f63 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/486324-skuldersmerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.