Gå til innhold

Hyller alle som kan si noe dritt om BB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• conan

8

• gyrken

5

• targa

2

• astridny

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest anti-BB

Hva med de som skriver slike innlegg som deg, da? De glemte du visst i oppsummeringen din.....

Nei, jeg glemte overhodet ikke meg sjøl og andre som syns BB er noe forbannet dritt.

Jeg er faktisk STOLT over at jeg har tilstrekkelig intelligens til å holde meg vekk fra programmet.

Annonse

Det faktum at du overhodet føler behov for å stille spørsmålet, endog ETTER å ha fulgt medi programmet, gjør at man trekker sine konklusjoner...

Det virker for meg at det er DU som er tilbakestående,siden du ikke skjønner spørsmålet til conan.

Det faktum at du overhodet føler behov for å stille spørsmålet, endog ETTER å ha fulgt medi programmet, gjør at man trekker sine konklusjoner...

Det som slo meg, er at for å danne seg en slik bastant oppfatning som du her gir uttrykk for, krever jo at man tross alt har tilbrakt noen timer foran Big Brother programmet....

Alternativet er jo at man har bastante oppfatninger tatt ut av løse luften, og da fortjener man jo en plass i første rekke blandt de tilbakestående...

Hvilket av disse to alternativene er dekkende for deg?

Gjest anti-BB

"Jeg blir varm om hjerterota, når noen sier noe dritt om BB. De som deltar, og de som ser på, må jo være tilbakestående alle sammen?"

...men se på det, engasjere seg i det og skrive på nettet om det, det må man...

;-)

Snakk om å trekke idiotiske paraleller...

I adskillig viktigere samfunnspørsmål enn BB, føres det jo en debatt, med folk som er mot, og folk som er for?

Hvis noen som var imot noe, skulle holde kjeft, hva slags samfunn får vi da?

Annonse

Gjest anti-BB

Det virker for meg at det er DU som er tilbakestående,siden du ikke skjønner spørsmålet til conan.

Jeg skjønte spørsmålet til conan, men jeg skjønte ikke hvorfor han hadde behov for å stille spørsmålet... det er tross alt en vesentlig forskjell.

Gjest anti-BB

Det som slo meg, er at for å danne seg en slik bastant oppfatning som du her gir uttrykk for, krever jo at man tross alt har tilbrakt noen timer foran Big Brother programmet....

Alternativet er jo at man har bastante oppfatninger tatt ut av løse luften, og da fortjener man jo en plass i første rekke blandt de tilbakestående...

Hvilket av disse to alternativene er dekkende for deg?

Man trenger såvisst ikke tilbringe "timer" foran det programmet, for å danne seg en klar oppfatning.

Gjest anti-BB

Nei, man kan jo ta sine oppfatninger ut av løse luften...

Hvis ikke du ser forskjellen på å tilbringe TIMEVIS glaning, og det å ta oppfatninger ut av løse lufta, så får du bare stå som et monument over den komplette dårskap.

Det er snart så den posisjonen kler deg.

Hvis ikke du ser forskjellen på å tilbringe TIMEVIS glaning, og det å ta oppfatninger ut av løse lufta, så får du bare stå som et monument over den komplette dårskap.

Det er snart så den posisjonen kler deg.

Det er forøvrig interessant at de bastante oppfatningene dine totalt mangler begrunnelse. De bare er- akkurat som luften....

Gjest anti-BB

"Jeg blir varm om hjerterota"

Personlig blir jeg varm om hjerterota når jeg er kjempestolt, yrende glad eller føler stor omsorg for noe(n)

For øvrig kan du vel drite i det programmet?

"Personlig blir jeg varm om hjerterota når jeg er kjempestolt, yrende glad eller føler stor omsorg for noe(n)"

Da er vi like, kjempestolt og yrende glad blir jeg.... av bl a anti-BB holdninger blant folk.

Omsorg har jeg også i masser, i dette tilfelle overfor de som forsvarer dævelskapen, og generelt mennesker med deres mentale nivå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...