Gå til innhold

Hyller alle som kan si noe dritt om BB

Anbefalte innlegg

Gjest anti-BB

Det er forøvrig interessant at de bastante oppfatningene dine totalt mangler begrunnelse. De bare er- akkurat som luften....

Jeg syns faktisk det er for ille, hvis man må BEGRUNNE hvorfor man mener BB er noe forbannet lavpannet møl. Dessuten tror jeg at nivået til de "tilhengerne"som skal motta den begrunnelsen, og forhåpentligvis også forstå den, er såpass lavt at det er fåfengt.

Hvis man sier at sex er godt, må man da begrunne det? Dust...

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• conan

8

• gyrken

5

• targa

2

• astridny

1

Mest aktive i denne tråden

Jeg syns faktisk det er for ille, hvis man må BEGRUNNE hvorfor man mener BB er noe forbannet lavpannet møl. Dessuten tror jeg at nivået til de "tilhengerne"som skal motta den begrunnelsen, og forhåpentligvis også forstå den, er såpass lavt at det er fåfengt.

Et annet alternativ til alle disse innholdsløse ordene dine, kan jo være at du ikke er i stand til å begrunne synspunktene dine?

*gjesp*

Er du klar over hva slags seertall dette programmet har eller? Det ville vært ganske kritisk for landet vårt om de alle var så lavpanna som du vil ha det til.

Annonse

Snakk om å trekke idiotiske paraleller...

I adskillig viktigere samfunnspørsmål enn BB, føres det jo en debatt, med folk som er mot, og folk som er for?

Hvis noen som var imot noe, skulle holde kjeft, hva slags samfunn får vi da?

Men du vil jo ikke føre noen debatt? Du har jo ikke klart å produsere et eneste argument!

Gjest anti-BB

*gjesp*

Er du klar over hva slags seertall dette programmet har eller? Det ville vært ganske kritisk for landet vårt om de alle var så lavpanna som du vil ha det til.

Det bør på ingen måte være kritisk for landet vårt om noen tusener tilbringer sin tid foran det programmet. Hvis 5 % ser på det, så betyr det at vi er 95 % som stiller høyere krav. Det er ganske betryggende.

Nei, jeg glemte overhodet ikke meg sjøl og andre som syns BB er noe forbannet dritt.

Jeg er faktisk STOLT over at jeg har tilstrekkelig intelligens til å holde meg vekk fra programmet.

Intelligens?

Makan til dårskap!

"Jeg er faktisk STOLT over at jeg har tilstrekkelig intelligens til å holde meg vekk fra programmet."

"De som deltar, og de som ser på, må jo være tilbakestående alle sammen?"

Hva er det å være stolt av, da? At du holder deg unna tilbakestående mennesker?! Eller at du klassifiserer deg selv som ikke tilbakestående?

Jaha, ja. Stolt av sin egen synsing, da.

Det bør på ingen måte være kritisk for landet vårt om noen tusener tilbringer sin tid foran det programmet. Hvis 5 % ser på det, så betyr det at vi er 95 % som stiller høyere krav. Det er ganske betryggende.

Problemet er at det er langt mer enn 5% som ser på.. Jeg forenkler litt siden jeg er en lavpanna BB-titter:

Forrige gang var det vel i overkant av 500 000 som så hver episode om jeg husker rett. Og hvis landet vårt har 4 millioner mennesker er det hele 12,5%. Luker man bort barn og senile gamlinger vil det si at en betydelig andel av arbeidsstokken er lavpanna idioter. Og jo, det kan fort bli ganske kritisk! :-)

Det tror du ikke engang på sjøl.

Nå har du hatt så mange sjanser til å besvare spørsmålet jeg gav deg innledningsvis, og alt jeg får fra din kant er unnamanøvre og dårlig bortforklaringer. Jeg får vel bare konstatere at du ikke har mer en "hot air" å komme med...

Annonse

Gjest anti-BB

Problemet er at det er langt mer enn 5% som ser på.. Jeg forenkler litt siden jeg er en lavpanna BB-titter:

Forrige gang var det vel i overkant av 500 000 som så hver episode om jeg husker rett. Og hvis landet vårt har 4 millioner mennesker er det hele 12,5%. Luker man bort barn og senile gamlinger vil det si at en betydelig andel av arbeidsstokken er lavpanna idioter. Og jo, det kan fort bli ganske kritisk! :-)

Du vet like godt som meg at programmet denne sesongen har fått en gledelig halvering av seertallene. Forhåpentligvis er det en garanti for at TV-Norge nå viser mølet for siste gang.

Du vet like godt som meg at programmet denne sesongen har fått en gledelig halvering av seertallene. Forhåpentligvis er det en garanti for at TV-Norge nå viser mølet for siste gang.

Er klar over det. :-) Men det holder vel å ha sett på sistgang for å kvalifisere til tittelen "lavpanna idiot"?

Det er absolutt ikke like underholdende denne gangen. Jeg har akkurat begynt å se på, og synes de interessante karakterene mangler. Er helt enig med deg at hele programmet er noe dritt. Men tidsfordriv er det jo.. :-)

Gjest anti-BB

Nå har du hatt så mange sjanser til å besvare spørsmålet jeg gav deg innledningsvis, og alt jeg får fra din kant er unnamanøvre og dårlig bortforklaringer. Jeg får vel bare konstatere at du ikke har mer en "hot air" å komme med...

Ærlig talt, skjønner du ikke hvilke signaler du gir omverdenen, når du ikke SELV er istand til å se elendigheten, UTEN å måtte ha det forklart og begrunnet?

Mistenker at du heller ikke drar opp de gledelig lave seertallene.

Ærlig talt, skjønner du ikke hvilke signaler du gir omverdenen, når du ikke SELV er istand til å se elendigheten, UTEN å måtte ha det forklart og begrunnet?

Mistenker at du heller ikke drar opp de gledelig lave seertallene.

Joda, jeg har ikke noen problemer med å se elendigheten, og i år så har jo ikke programmet en gang nyhetens interesse å by på. Ikke er det noe skikkelig knulling i år heller, så du har helt rett i at jeg ikke er blandt dem som benker meg for å se BB.

Men, konstateringen min i forrige innlegg står fortsatt ved lag ser jeg....

Snakk om å trekke idiotiske paraleller...

I adskillig viktigere samfunnspørsmål enn BB, føres det jo en debatt, med folk som er mot, og folk som er for?

Hvis noen som var imot noe, skulle holde kjeft, hva slags samfunn får vi da?

"I adskillig viktigere samfunnspørsmål enn BB, føres det jo en debatt, med folk som er mot, og folk som er for?"

Nettopp! Og hadde dette vært et viktig samfunnspørsmål, hadde jeg også forstått ditt engasjement.

"Hvis noen som var imot noe, skulle holde kjeft, hva slags samfunn får vi da?"

Helt flott, dersom det ikke dreier seg om mer vesentlige ting enn dette!

Forøvrig syntes jeg det er ganske morsomt å følge med på BB. Ser man med litt "hobby sosiologiske øyne", ser man rivalisering, hierarki bygging og kjemping om gunst hele tiden.

Er ditt utgangspunkt et mål om å finne "Det korrekte TV program" så er jeg enig i at BB burde bort. Men det er med hensyn til deltagerne og deres familier, og ikke mangel på undeholdning. Men siden du er så anti, viser du et imponerende engasjement. Lykke til i bekjempelsen!

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...