Gå til innhold

Nei og nei og nei :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

4104 kroner var internett regningen på.... *HYYYYL* Må visst på avvennings klinikk nå !

*gjemmer den stygge giroen så ikke gubben ser den*

*snufs*

Skrevet

PÅ EN MÅNED??????

*LOL* takk for at du fikk meg til å smile litt igjen :-). Det er siden 13 November dah.... Så har jeg ikke råd til å tatovere meg denne mnd HELLER....*suuukkkkk*

*skjønner ikke hvorfor det ikke har kommet regning før*

Skrevet

*LOL* takk for at du fikk meg til å smile litt igjen :-). Det er siden 13 November dah.... Så har jeg ikke råd til å tatovere meg denne mnd HELLER....*suuukkkkk*

*skjønner ikke hvorfor det ikke har kommet regning før*

Du må be om mnd-regning! Mye lettere å ha oversikten da !

Skrevet

Du må be om mnd-regning! Mye lettere å ha oversikten da !

Ja ,det må jeg nok huske på.... POKKER at det ikke finnes noe ADSL tilbud her ute i villmarka !!!!!! *GRRRRRR*

Gjest retvizan
Skrevet

Ja ,det må jeg nok huske på.... POKKER at det ikke finnes noe ADSL tilbud her ute i villmarka !!!!!! *GRRRRRR*

Du trenger en vinterferie.

Skrevet

Du trenger en vinterferie.

ÈN ????????? jeg trenger mange vinterferier !!!!

*setter på den nye FFG cd`n som også kom i posten i dag* (så har jeg noe å tute til)

*sur*

Gjest retvizan
Skrevet

ÈN ????????? jeg trenger mange vinterferier !!!!

*setter på den nye FFG cd`n som også kom i posten i dag* (så har jeg noe å tute til)

*sur*

Hva er FFG? Ikke hu derre Farmen Anne vel? *GRØSS*

Skrevet

Der ser du når du skal bo på landet! ADSL er tingen! :-Þ

Gjest Raglan
Skrevet

Legg bare regningen på kjøkkenbordet og stikk....................til mamma og kom hjem bare hvis han lover å ikke være sur.

Vi har bestilt ADSL og håper det kommer snart.

Vi kan visst få for vi bor bare 1335 meter fra et eller annet telefongreier, men det ta såå lang tid. 2- 4 uker og nå har det bare gått 2.

Skrevet

Hva er FFG? Ikke hu derre Farmen Anne vel? *GRØSS*

Ehm...... FFG: kan det være "Frem fra Glemselen" tror du ?

Og dama du sikter til heter ANN , uten E ! *ler* og den cd`n HAR jeg fra før så !

*stortuter til vesleblakken*

Gjest retvizan
Skrevet

Legg bare regningen på kjøkkenbordet og stikk....................til mamma og kom hjem bare hvis han lover å ikke være sur.

Vi har bestilt ADSL og håper det kommer snart.

Vi kan visst få for vi bor bare 1335 meter fra et eller annet telefongreier, men det ta såå lang tid. 2- 4 uker og nå har det bare gått 2.

Der vare je skræmt, gitt!

Syntes først det sto at hu skulle legge den på kjøkkenbordet til mamma.

*LER*

Skrevet

En lite trøst Wulfi, eg var oppe i 5300.- på tre måneder sist eg var på DOL kjøret!

Da stengte de telefonen gitt, rart ! :)

Mvh

Skrevet

Adsl Wulfi:o) Sier ikke mere jeg*s*

Eller jobb i en bedrift som selger SDSL.. :-)

Skrevet

Eller jobb i en bedrift som selger SDSL.. :-)

Gratis telefon nå? Installer msn da vel:o)Icqen er på nymaskinen og jeg bruker den gamle mest skjønner du:o)

Skrevet

Gratis telefon nå? Installer msn da vel:o)Icqen er på nymaskinen og jeg bruker den gamle mest skjønner du:o)

Ikke gratis telefon, men gratis intrnett.. 2,3 Mbit :-)

Skrevet

Ikke gratis telefon, men gratis intrnett.. 2,3 Mbit :-)

Mente selvsagt internett:o) Se til å få installert msn da:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...