avil Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Ser at flere driver og søker på nick her, og "avslører hverandre" i å være nye og andre dol-svakheter. Hvordan er det egentlig man søker på nick og får fram alle innleggene som en person har skrevet? Kunne godt tenke meg å få en oversikt over hva jeg egentlig har lirt av meg her, og syns ikke det er så morsomt at man kan bli konfrontert med innlegg man selv har glemt + ikke selv kan finne..... 0 Siter
carma Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Du går inn på "Søk" under valgalternativene på linjen over her, så fyller du ut "skjemaet" du får opp etter hva du ønsker å søke etter, og så trykker du "Søk". 0 Siter
gyrken Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Du trykker søk, skriver inn nicket, og merker av for "forfattersøk". Husk å ta bort haken ved siden av "Vis kun innlegg som har svar fra Doktor Onlines fagpersonell". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.