Gå til innhold

MORO!!! Test hvor kjapp du er på tastaturet!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pøh. Kom du ett hakk ut feil, så fikk man feil på alt videre! Tulletest. *fnyse*

Det er jo lov å gå tilbake og rette, da!

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

7

• naiv

4

• mAd

3

• Altman

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er jo lov å gå tilbake og rette, da!

Går du tilbake får du feil da også. Jeg har det nemlig for meg at et er to mellomrom etter punktum, og da ble det følgefeil hele veien, selv om jeg skrev riktig videre. See?

Pøh.

Gjest Raglan
Skrevet

293, et eller annet og 0 feil...........men det var på 4. forsøk hehe

Skrevet

32 sekunder. Null feil.

178,35 tegn pr. sekund.

Ute av trening, ikke så imponerende nei.

Har ALTFOR lange, nylakkerte negler i dag. Det er nok derfor. :-)

Gjest Afrodite22
Skrevet

Imponerende! Men du? Kanskje du kan fortelle en stakkars dum jente hvorfor ikke START-knappen fungerer? Kommer liksom aldri helt i gang ... sukk.

Skrevet

32 sekunder. Null feil.

178,35 tegn pr. sekund.

Ute av trening, ikke så imponerende nei.

Har ALTFOR lange, nylakkerte negler i dag. Det er nok derfor. :-)

Gjest Afrodite22
Skrevet

AHA, det funker nå, var noe tøys med dataen. 489.69, søren SKAL klare slå deg!!! bare vent...

Skrevet

Imponerende! Men du? Kanskje du kan fortelle en stakkars dum jente hvorfor ikke START-knappen fungerer? Kommer liksom aldri helt i gang ... sukk.

Jeg kan ikke noe data, er helt plante så det kan jeg ikke forklare deg.

Spør på dataforumet, eller noe sånt. Kanskje det noe feil med cockien, eller hva faen det heter :)

Gjest anna banana@
Skrevet

og andre ganen fikk jeg 571,49. wee:)

din lille DATANERD!!

*litt misunnelig* ;-)

Gjest (ikke undertegnet)
Skrevet

213, kunne jo selvfølgelig klart det bedre om noen leste teksten til meg, slik at jeg slapp å se på skjermen hele tiden.

Skrevet

Fikk 408,7, og brukte 21 sekunder.

Moro!

Må prøve videre imorgen...

Skrevet

345....... Men tuch-metoden vet jeg ikke om jeg kan kalle det akkurat.....Skriver bare med peke- og langfingrene. Umulig å holde styr på flere fingre enn det ;o)

Skrevet

Jeg er ikke noe konkurransemenneske, men HVIS jeg, mot formodning, skulle gidde å ta denne teite testen, så hadde jeg helt sikkert slått dere alle ned i støvlene.

Like greit å spare dere for den ydmykelsen.

Skrevet

Jeg er ikke noe konkurransemenneske, men HVIS jeg, mot formodning, skulle gidde å ta denne teite testen, så hadde jeg helt sikkert slått dere alle ned i støvlene.

Like greit å spare dere for den ydmykelsen.

Du hadde definitivt slått meg!

Så hva fikk du da?

:)

Skrevet

Du hadde definitivt slått meg!

Så hva fikk du da?

:)

:-X

Skrevet

Denne tråden viser klart at damer egner seg best til å være sekretærer.... til å ta diktat og sånt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...