naiv Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Denne tråden viser klart at damer egner seg best til å være sekretærer.... til å ta diktat og sånt Ja, det gav i alle fall næring til ryktene om høy homsefaktor hos SDD. 0 Siter
Altman Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Ja, det gav i alle fall næring til ryktene om høy homsefaktor hos SDD. Jeg hadde det i bakhodet da jeg skreiv innlegget (som forøvrig ble skrevet skikkelige sakte) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Ja, det gav i alle fall næring til ryktene om høy homsefaktor hos SDD. Jassågitt! Selv har jeg mer tro på at det er flott for en gutt av litt kaliber, f.eks meg, å ha slike fingerferdigheter som denne testen viser at jeg har. Fingerferdigheter kommer godt med! 0 Siter
Amiga Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Møkkatest......:-( Enig! :-( Sier ikke mer........ 0 Siter
naiv Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Jassågitt! Selv har jeg mer tro på at det er flott for en gutt av litt kaliber, f.eks meg, å ha slike fingerferdigheter som denne testen viser at jeg har. Fingerferdigheter kommer godt med! Du må spille på damene som et flygel. 0 Siter
tonie Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Enig! :-( Sier ikke mer........ Det er sikkert noe galt med den. Det tror jeg bestemt ;-) 0 Siter
Amiga Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Det er sikkert noe galt med den. Det tror jeg bestemt ;-) Ja helt bestemt, jeg hadde 4 i fartsskriving på skolen så jeg tror de andre har jukset! ;-) 0 Siter
tonie Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 *flire* Det gjør du vel, du onde kvinne. *S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.