Gjest tisj tasj Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 ..over store deler av kroppen?? hva syns dere?? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Ubetinget JA, JA og JA. Selvfølgelig kan du det ! :-) Mvh 0 Siter
Gregga Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Ubetinget JA, JA og JA. Selvfølgelig kan du det ! :-) Mvh Ja, det kan du!!!! Er det noe som glor, har de et større problem enn deg. 0 Siter
dharma Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Helt klart! Du har like stor rett som alle andre! 0 Siter
Cavatina Skrevet 18. april 2002 Skrevet 18. april 2002 Joda, det kan du godt. Bare vær forberedt på at enkelte kan stirre litt vel mye. Nå aner ikke jeg hva dine arr kommer av, men jeg opplevde en gang en som kom til svømmetreningen med ryggen full av arr etter piskeslag. Arrene var ganske så røde og jeg kan tenke meg at klorvannet kanskje må ha gjort litt vondt. Det var ingen av oss andre i bassenget som så dette før han klatret opp igjen, og da gikk det et lite gisp gjennom forsamlingen... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 18. april 2002 Skrevet 18. april 2002 Joda, det kan du godt. Bare vær forberedt på at enkelte kan stirre litt vel mye. Nå aner ikke jeg hva dine arr kommer av, men jeg opplevde en gang en som kom til svømmetreningen med ryggen full av arr etter piskeslag. Arrene var ganske så røde og jeg kan tenke meg at klorvannet kanskje må ha gjort litt vondt. Det var ingen av oss andre i bassenget som så dette før han klatret opp igjen, og da gikk det et lite gisp gjennom forsamlingen... Piskeslag ? I Norge ? I år 2000 ? *grøsser* Mvh 0 Siter
Cavatina Skrevet 18. april 2002 Skrevet 18. april 2002 Piskeslag ? I Norge ? I år 2000 ? *grøsser* Mvh Pisking har vel mer med (bisarre?) sexleker å gjøre nå for tiden, tror jeg :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 18. april 2002 Skrevet 18. april 2002 Pisking har vel mer med (bisarre?) sexleker å gjøre nå for tiden, tror jeg :-) Kremt....:-) Fikk plutselig en vag følelse av att eg var begynt å bli litt gammal og konservativ eg nå, kan du skjønne det ? *SSS* Mvh 0 Siter
Cavatina Skrevet 18. april 2002 Skrevet 18. april 2002 Kremt....:-) Fikk plutselig en vag følelse av att eg var begynt å bli litt gammal og konservativ eg nå, kan du skjønne det ? *SSS* Mvh Nei, det kan jeg virkelig ikke skjønne! *s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.