Gå til innhold

Holder dere styr på regningene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest (ikke undertegnet)

Ingen problemer med å holde styr på dem.

Holder som regel grei orden på dem, men en og annen blir på avveie en gang i blandt. For eksempel nå så kan jeg ikke finne regningen til kabeltv'n!

De ubetalte regningene legger vi ved PC'n, når jeg har betalt de skriver jeg datoen de er betalt på og putter de i en perm. Når året er omme rydder jeg i disse og kaster de aller gamleste. Funker finfint

Holder som regel grei orden på dem, men en og annen blir på avveie en gang i blandt. For eksempel nå så kan jeg ikke finne regningen til kabeltv'n!

De ubetalte regningene legger vi ved PC'n, når jeg har betalt de skriver jeg datoen de er betalt på og putter de i en perm. Når året er omme rydder jeg i disse og kaster de aller gamleste. Funker finfint

Det tar Internettbanken seg av:-)

Ja, regningene har vi styr på! Min store skrekk er å få purringer, eller enda verre; melding om inkasso......

På budsjettet står alle regninger oppført, så det er sjelden det kommer en overraskende regning. Vi har en perm der ubetalte regninger ligger i en plastlomme og betalte regninger står lenger bak, sammen med kvitteringen. Det første som gjøres når en av oss har fått penger, er å betale regninger i nettbanken.

Jeg legger de batalte og de ubetalte i samme kurv. Jeg klarer ikke å holde styr på så mange kurver.

Da får du legge de betalte regningene nederst i kruven da, jacob.

Ellers så er jeg irritert på at ikke Trond Sollied ble den nye treneren i Rosenborg. Han er jaggu verd inngagsbilletten alene.

Annonse

Uten om fritidsaktivitetene til ungene, middagen på skolen til de og innboforsikringen så trekkes alt det faste automatisk fra kontoen! :-)

Hei Amiga,

Du feilprioriterer!

Betal inn ungene i banken, så kan du beholde fritiden og pengene selv!

;-)

Håper ting går bra med deg!

*klem*

Da får du legge de betalte regningene nederst i kruven da, jacob.

Ellers så er jeg irritert på at ikke Trond Sollied ble den nye treneren i Rosenborg. Han er jaggu verd inngagsbilletten alene.

Trond Sollied er 'utdannet' i RBK og virker som en litt sånn seriøs tørrpinne på meg, men en dyktig trener er han -bevare meg vel og hutte meg tu. Jeg tror ikke Hareide er det verste heller - han tenker offensivt og det kan bli morro i fremtiden. Problemet nå blir å skifte ut resten av laget. Jeg vil ha noen nye, unge og spreke talenter.

Mexico møter Bulgaria i natt - hva tror du om det?

Trond Sollied er 'utdannet' i RBK og virker som en litt sånn seriøs tørrpinne på meg, men en dyktig trener er han -bevare meg vel og hutte meg tu. Jeg tror ikke Hareide er det verste heller - han tenker offensivt og det kan bli morro i fremtiden. Problemet nå blir å skifte ut resten av laget. Jeg vil ha noen nye, unge og spreke talenter.

Mexico møter Bulgaria i natt - hva tror du om det?

Ja, gamle Bent Skammelsrud (skrives det slik?) med fotvorter og slitne bein, bør vel snart byttes ut. Hoftun har vel også sett sine beste fotballdager. Rosenborg har vel nok av unge, sultne fotballspillere i sin spillestall, som bare venter på å slippe til.

Ja, hva vet jeg om Mexico og Bulgaria? Mulig Mexico har en mer leken spillestil - og Bulgaria har mer muskler? Jeg ser ikke så mye fotball lengre. Etter Semb overtok som trener for det norske landslaget i fotball, har det bare gått nedover med dem. Jeg orker faktisk ikke å utsette meg selv for den irritasjon det medfører å se dem.

Ellers så holder jeg bare ett øye på klubbfotballen.

PS

Trond Sollied er mye mer sexy enn Åge Hareide.

Ja, gamle Bent Skammelsrud (skrives det slik?) med fotvorter og slitne bein, bør vel snart byttes ut. Hoftun har vel også sett sine beste fotballdager. Rosenborg har vel nok av unge, sultne fotballspillere i sin spillestall, som bare venter på å slippe til.

Ja, hva vet jeg om Mexico og Bulgaria? Mulig Mexico har en mer leken spillestil - og Bulgaria har mer muskler? Jeg ser ikke så mye fotball lengre. Etter Semb overtok som trener for det norske landslaget i fotball, har det bare gått nedover med dem. Jeg orker faktisk ikke å utsette meg selv for den irritasjon det medfører å se dem.

Ellers så holder jeg bare ett øye på klubbfotballen.

PS

Trond Sollied er mye mer sexy enn Åge Hareide.

Mexico er nok det beste lahet, men jeg satte en hundrings på at Bulgaria leder til pause ( gir 6.0 i odds). Små forhåpninger om å innkasere gevinst, men noe av det jeg vant i kveld må jo brukes opp. Jeg synes egentlig ingen av dem er særlig sexy. Dersom du vil legge slike kriterier til grunn kan du jo lansere Grip ved neste skifte - han har vist nok litt peiling på fotball også.

Jeg tror jeg skal skaffe meg to kurver likevel. En for Lindorff -og en for de andre;-)

Mexico er nok det beste lahet, men jeg satte en hundrings på at Bulgaria leder til pause ( gir 6.0 i odds). Små forhåpninger om å innkasere gevinst, men noe av det jeg vant i kveld må jo brukes opp. Jeg synes egentlig ingen av dem er særlig sexy. Dersom du vil legge slike kriterier til grunn kan du jo lansere Grip ved neste skifte - han har vist nok litt peiling på fotball også.

Jeg tror jeg skal skaffe meg to kurver likevel. En for Lindorff -og en for de andre;-)

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...