Gå til innhold

Hele sykdomshistorien min ligger her inne og det plager meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg ble først psykisk syk i 2015 og har siden da skrevet her inne og dette angrer jeg enormt på den dag i dag. Jeg var i perioder veldig syk (psykotisk) så har gjort flere ting jeg angrer på som å nekte medisiner, nekte spise, knepet folk for at de skulle slippe meg, blitt beltelagt, tvangsmedisinert, flørtet med ansatte osv og flere andre ting. Og alt dette er dokumentert her inne og det plager meg noe sykt. 

Anonymkode: 9154e...656

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bare skriv anonymt fra nå av så går det bra

Anonymkode: b2bc2...acf

Jeg har vel alltid skrevet som anonym tror jeg, sett bort fra ett par ganger jeg har glemt meg. Men uansett så plager det meg veldig.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg skjønner at det plager deg. Går det ann å få det slettet?

Anonymkode: 010a1...9a0

Jeg tror Admin har blitt ganske streng på sletting i det siste og at det må være veldig gjenkjenbart for at man skal få det slettet, var i alle fall det jeg fikk beskjed om sist jeg forsøkte å få en tråd slettet fordi jeg var redd noen skulle skjønne hvem jeg var. Og jeg vet heller ikke hva jeg skal søke på for å finne igjen alle trådene heller liksom? 

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg tror Admin har blitt ganske streng på sletting i det siste og at det må være veldig gjenkjenbart for at man skal få det slettet, var i alle fall det jeg fikk beskjed om sist jeg forsøkte å få en tråd slettet fordi jeg var redd noen skulle skjønne hvem jeg var. Og jeg vet heller ikke hva jeg skal søke på for å finne igjen alle trådene heller liksom? 

Da er det vel ingen andre som klarer å finne det heller?

Annonse

AnonymBruker
Sokk skrev (Akkurat nå):

Da er det vel ingen andre som klarer å finne det heller?

Jo, det tror jeg? For det gjelder å bare google de rette ordene? Jeg husker jo ikke nøyaktig hvilke ord jeg brukte for f.eks 10 år siden...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jo, det tror jeg? For det gjelder å bare google de rette ordene? Jeg husker jo ikke nøyaktig hvilke ord jeg brukte for f.eks 10 år siden...

Det er det vel ingen andre som husker eller vet heller. Hvis noen skulle komme til å Google seg frem til en gammel tråd så ser de vel bare at en gang i tiden fantes det en anonym bruker som hadde lignende problemstilling. Det er jo anonymt. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg ble først psykisk syk i 2015 og har siden da skrevet her inne og dette angrer jeg enormt på den dag i dag. Jeg var i perioder veldig syk (psykotisk) så har gjort flere ting jeg angrer på som å nekte medisiner, nekte spise, knepet folk for at de skulle slippe meg, blitt beltelagt, tvangsmedisinert, flørtet med ansatte osv og flere andre ting. Og alt dette er dokumentert her inne og det plager meg noe sykt. 

Folk bryr seg ikke. Folk driter da i om du har vært syk i 3 dager eller 13 år. Kom deg ut av ditt eget hode. :) 

Anonymkode: e8f49...1ce

psykedeliker
Sokk skrev (2 timer siden):

Hvis noen skulle komme til å Google seg frem til en gammel tråd så ser de vel bare at en gang i tiden fantes det en anonym bruker som hadde lignende problemstilling.

Hvis du mener alvor med dette, hvorfor slettet du Sokks bok da?

psykedeliker skrev (50 minutter siden):

Hvis du mener alvor med dette, hvorfor slettet du Sokks bok da?

Paranoia, skam, omfanget, at den var skrevet med brukernavn. Eller så var det en impulsiv beslutning som ble tatt av ulike nevroner som fyrer av på egenhånd også forsøker jeg å rasjonalisere det i etterkant uten å skjønne det. 

AnonymBruker
Sokk skrev (1 minutt siden):

Paranoia, skam, omfanget, at den var skrevet med brukernavn. Eller så var det en impulsiv beslutning som ble tatt av ulike nevroner som fyrer av på egenhånd også forsøker jeg å rasjonalisere det i etterkant uten å skjønne det. 

Synes du at du utleverer deg mindre i den nye boka di? 

Anonymkode: 811d2...3a5

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Synes du at du utleverer deg mindre i den nye boka di? 

Anonymkode: 811d2...3a5

Nei, ikke spesielt. Men den inneholder ikke så langt veldig lange tirader mot mine nærmeste og psykologen. Og jeg har klart å sensurere noen ting underveis. Så det er vel et slags fremskritt. 

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg har vel alltid skrevet som anonym tror jeg, sett bort fra ett par ganger jeg har glemt meg. Men uansett så plager det meg veldig.

Da tenker jeg du ikke har noen ting å være bekymret for.

AnonymBruker

Jeg bryr meg ikke om hva jeg har skrevet her so anonym med eller uten Nick. Eneste forhåndsreglene jeg har tatt er at jeg ikke har registrert e-post med fullt navn, skulle siden bli hacket en dag.

Anonymkode: 48636...859

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg har vel alltid skrevet som anonym tror jeg, sett bort fra ett par ganger jeg har glemt meg.

Da er det jo nesten umulig å finne ut av hvilke tråder som er skrevet av samme person. Ingen kan vite om innleggene kommer fra den samme anonyme eller en annen med liknende bakgrunn. Det er bare innenfor én og samme tråd at man kan se hvilke poster som kommer fra trådstarter. 

Med mindre du har en helt spesiell skrivestil eller har skrevet svært spesielle detaljer om deg selv i hver eneste tråd, vil jeg påstå at det er umulig for brukerne her å finne den komplette historien din.  

AnonymBruker

Sokk skrev (11 timer siden):

Nei, ikke spesielt. Men den inneholder ikke så langt veldig lange tirader mot mine nærmeste og psykologen. Og jeg har klart å sensurere noen ting underveis. Så det er vel et slags fremskritt. 

Hva er «sokks bok»?

Anonymkode: 905cb...ee9

AnonymBruker
Sokk skrev (12 timer siden):

Hva slags sykdom gjør at ulike nevroner fyrer av på egenhånd?

Anonymkode: 27131...40e

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hvis du ikke ønsker at folk skal huske sykdomshistorien din, så bør du ikke skrive innlegg som dette hvor du ramser opp det du angrer på å ha skrevet om. Jeg har ingen ide om hvem du er eller hva du har skrevet tidligere, men listen over ting du ramset opp, gjør det jo mye enklere å se innlegg i sammenheng enn hva jeg har gjort tidligere. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...