Gå til innhold

Hvor mange bilder har du på din mobil?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva skal dere med så mange bilder?

Har jo ikke tid til å se på alt vel?

Anonymkode: b5ffc...d14

Mange av dem har jeg tatt og lagt ut på SoMe. Også tar jeg gjerne 4-5 bilder før jeg finner det ene jeg er fornøyd med og legger ut og glemmer å slette de andre som er overflødige. Dette er jo også bilder tatt over mange år. 

AnonymBruker
Ekstra skrev (4 minutter siden):

25.000+ 🫣

Har du bare det lagret på mobilen? Hvordan får du plass? Jeg får stadig beskjed om dårlig plass på mobilen med mine 2000 bilder og 100 videoer. 

Tror jeg har 120gb mobil🤔

Anonymkode: f7f75...343

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du bare det lagret på mobilen? Hvordan får du plass? Jeg får stadig beskjed om dårlig plass på mobilen med mine 2000 bilder og 100 videoer. 

Tror jeg har 120gb mobil🤔

Anonymkode: f7f75...343

Synker mot iCloud. Jeg har 128 gb.

Worriesome Plenty 2

Jeg har hundrevis av ocd bilder. Dvs bilder av kraner som ikke renner og lys som er slått av samt at jeg låser døra.

Så har jeg en god del selfies og bilder av hobbyen min.

ocd bildene gjør meg deprimert. Heldigvis har jeg kun ansvar for egen leilighet nå.

Endret av Worriesome Plenty 2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...