Gå til innhold

Jeg får ikke hjelp med det jeg sliter med.


snusmumeriken96

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bytt fastlege da. Å få antidepressiva utskrevet er jo lett. 

Drit i dps de skriver ikke medisiner som regel. 

Anonymkode: 3822f...dcc

Hun sier fastlegen ikke vil gi AD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Everybody skrev (8 minutter siden):

Hun sier fastlegen ikke vil gi AD.

Da får man bytte fastlege. 

Anonymkode: 3822f...dcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Drit i dps de skriver ikke medisiner som regel. 

Anonymkode: 3822f...dcc

DPS er jo spesialisthelsetjenesten. Vil derfor tro at folk får de beste vurderingene på hvilke typer medisiner som trengs, OG at de skriver ut. 

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
Vendi skrev (6 minutter siden):

Vil derfor tro at folk får de beste vurderingene på hvilke typer medisiner som trengs, OG at de skrives ut. 

Det er lov å leve i troen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker skrev (36 minutter siden):

Det er lov å leve i troen.

Min erfaring er i alle fall det. Jeg har fått god hjelp av DPS, og det ser jeg spesielt godt etter at fastlegen overtok. Men er søkt inn til medisinvurdering der, og har fått time om ikke så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snusmumeriken96
psykedeliker skrev (2 timer siden):

Hvorvidt alle andre her får hjelp eller ikke har du ingen mulighet til å vite. Du har en jobb å gjøre med å endre holdningene dine, uavhengig av hva slags hjelp du får eller ikke får i helsevesenet.

Det er ikkaandre jeg er sinna på men meg selv og andre oppfatter det som omn jeg er sinna på dem, jeg erikke pen og ikke tynn så folk ser ned på meg og der provoserer meg og jeg går hjem og griner.

Psykologen syntes jeg vsr overfladisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
snusmumeriken96 skrev (4 minutter siden):

Det er ikkaandre jeg er sinna på men meg selv og andre oppfatter det som omn jeg er sinna på dem, jeg erikke pen og ikke tynn så folk ser ned på meg og der provoserer meg og jeg går hjem og griner.

Psykologen syntes jeg vsr overfladisk

Sa du dette til psykologen, og fikk det til svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er det du tenker de kan hjelpe deg med? Du må kunne ta i mot hjelp for at de skal kunne hjelpe deg. Samtaler i psykisk helse hjelper ikke om du ikke jobber aktivt med deg selv hele tiden 

Anonymkode: dec88...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er det du tenker de kan hjelpe deg med? Du må kunne ta i mot hjelp for at de skal kunne hjelpe deg. Samtaler i psykisk helse hjelper ikke om du ikke jobber aktivt med deg selv hele tiden 

Anonymkode: dec88...f0b

Cipralex,ssrii

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
snusmumeriken96 skrev (7 minutter siden):

Cipralex,ssrii

Du vil ha cipralex? Er det noe du har brukt før? Det er din lege som skal avgjøre hva du kan/ bor bruke av medisiner. Det er ikke slik at en kan komme til legen og si hvilke medisiner du vil ha. Selv om cipralex kan funke bra på andre, er det ikke sikkert dette er rette medisinen for deg 

Anonymkode: dec88...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du får hjelp. Men du mangler selvinnsikt og tror du feiler noe annet. Mange klarer ikke akseptere psykosediagnose. Men det er jo lett å se ut fra hva du skriver og måten du ter deg på att det er det som er problemet. Du oppfører deg ikke normalt, du tenker ikke normalt. Du er gal.

 

ps jeg har vært det selv

Anonymkode: 75d96...dad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Du får hjelp. Men du mangler selvinnsikt og tror du feiler noe annet. Mange klarer ikke akseptere psykosediagnose. Men det er jo lett å se ut fra hva du skriver og måten du ter deg på att det er det som er problemet. Du oppfører deg ikke normalt, du tenker ikke normalt. Du er gal.

 

ps jeg har vært det selv

Anonymkode: 75d96...dad

Nå er ikke jeg ts. Men lurer på hva det er som gjør at personen virker gal?

Hjelper ap på disse tankene da?

Anonymkode: 81a37...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå er ikke jeg ts. Men lurer på hva det er som gjør at personen virker gal?

Hjelper ap på disse tankene da?

Anonymkode: 81a37...50c

Måten hen skriver på, ting som sies. Kaotisk posting over tid etc.

Anonymkode: 75d96...dad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...