Gå til innhold

Hvor lenge før timen på psykiatrisk poliklinikk møter du opp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor lenge før timen på psykiatrisk poliklinikk møter du opp? 

Jeg møter stort sett opp 30 minutter før, føler det kanskje er litt vel mye? Men jeg er alltid så nervøs for å komme for sent også tar jeg buss dit så er jo sjanse for at bussen er sen eller den er full (og da ikke tar på flere passasjerer). 

Anonymkode: ce23f...71d

Fortsetter under...

AnonymBruker
aa-k-j skrev (12 minutter siden):

Har møtt ca 5 - 15 minutter før. Kommer an på om bussen er i rute eller ikke. 

Har du vurdert å ta tidligere buss eller takler du greit å være der 5 minutter før?

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Møter opp rundt 45 minutter før timen. Jeg er også veldig redd for å komme for sent til timene.

Anonymkode: 6a558...210

Tenker du masse på innholdet i timene når du venter?

Anonymkode: 32f42...00d

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

I kommende time mente jeg...

Det er litt både og. Jeg bruker en del tid på å roe meg ned, men så tenker jeg vel også over hva vi snakket om forrige time, i tillegg til hva jeg kan snakke om i kommende time

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er litt både og. Jeg bruker en del tid på å roe meg ned, men så tenker jeg vel også over hva vi snakket om forrige time, i tillegg til hva jeg kan snakke om i kommende time

Er du veldig nervøs?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg møter alltid opp kvelden i forveien og overnatter i sovepose utenfor. Er så redd for å komme for seint. 

Anonymkode: 74ee9...0d4

Hehe, dette fikk meg faktisk til å le 😅

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...