Sokk Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Jeg blir for tiden bombardert av Instagramannonser for en «vektbamse» som visstnok skal hjelpe mot angst. Lenke til produktsiden Jeg har aldri hørt om dette før. Noen som har vært borti dette, eller som har prøvd det? Jeg har litt økt angst for tiden, men jeg ser liksom ikke helt for meg at dette er løsningen. Tanker? 0 Siter
Fru2020 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg har ikke prøvd det, men tenker det kan jo ha litt samme effekt som vektdyne. Det trykket man får kan jo gjøre godt. Mange tar jo en pute i fanget når de ser thrillere for å roe ned. Tenker dette fungerer litt på samme måte. Trykk på kroppen er jo beroligende. Jeg har tro på å bruke kroppen til å roe ned kroppen. Jeg har en niese som bruker et teppe jeg har heklet til henne som er heklet i et garn som gir det en god tyngde. Jeg tenker som voksen ville jeg nok heller brukt et vektteppe når jeg sitter i stuen, men er du komfortabel med bamse så er det jo koselig. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Sokk skrev (9 minutter siden): Jeg blir for tiden bombardert av Instagramannonser for en «vektbamse» som visstnok skal hjelpe mot angst. Lenke til produktsiden Jeg har aldri hørt om dette før. Noen som har vært borti dette, eller som har prøvd det? Jeg har litt økt angst for tiden, men jeg ser liksom ikke helt for meg at dette er løsningen. Tanker? Barn bruker jo bamse som trøst så det er vel noe i det, vektbamse har jeg ikke hørt om. 0 Siter
Glitter Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Ja det kan hjelpe. På DPS har de vektstoler med armlener som holder rundt deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.