Gå til innhold

Syns det var rart,hva mener du?

Anbefalte innlegg

Gjest liiisa

Skal begynne å jobbe i en ny åpnet bar og restaurant,fikk nettopp en tlf fra sjefen der første arbeidsdag var i forbinnelse med åpningsfesten,der han har innvitert venner og leverandører.

Syns det var rat at jeg og de to kokkene han har ansatt må jobbe,maten er ferdigretter,og de skal bare ha champagne og drikke.

Hadde sett litt frem til denne festen da det var en god annledning å bli kjent med de andre på.

Må også ligge til at jeg kjenner godt sjefen fra tidligere da jeg er godt kjent med restaurantbrannsjen i byn.

Selfølgelig skulle jeg ha hjulpet til men...må også si at jeg har lite lyst og syns det hele er ganske nedverdigende da jeg kjenner mange av de invtiterte..Hva mener dere??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48793-syns-det-var-rarthva-mener-du/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Om det er ferdigmat hvorfor spør du ikke sjefen om dere kan gjøre alt klart på kjøkkenet før festen begynner...slik at dere også kan delta på festen.

Eieren vil nok gi et bra førsteinntrykk og ha nyanrettet mat av kokkene og noen til å servere, det er bare helt naturlig! :-)

Eieren vil nok gi et bra førsteinntrykk og ha nyanrettet mat av kokkene og noen til å servere, det er bare helt naturlig! :-)

Jeg selv ville nok ha stilt opp på jobb uten protester. Men så lenge hun ikke føler seg vel så går det jo å spørre sjefen sant*s*

Gjest Den opprinnelige m&m

Jeg synes det ville vært veldig rart om sjefen skulle leie inn servitører og kokker på åpningsfesten. Og hvorfor skulle det være nedverdigende å vise at du jobber som servitør der? Med så enkel servering skulle du jo få god tid til å småprate med de du kjenner også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...