AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja skuffende at de velger en president for de på bunn, og ikke som alltid ellers en president for eliten/de rike. Når en ser på lønninger for de på bunn i USA f.eks, så er det skuffende at en president hjelper dem, for de har det alt for bra som det er. Anonymkode: 80d50...1dd Du tror Donald bryr seg om de fattigste på bunn i USA? Anonymkode: 7d83c...8c5 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Tenk om valgresultatet hadde vært omvendt. Da hadde det blitt skreket om juks i lange tider. Det kan kun skyldes juks når The Donald taper. Anonymkode: 7d83c...8c5 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden ISW skrev (11 minutter siden): Heldigvis er det ikke Trump alene som bestemmer. Det aller meste må gjennom Kongressen og jeg tror ikke han får flertall for så veldig mye, selv om republikanerne nå har Senatet. Det finnes fortsatt en god del republikanere med vett. Hva er du urolig for at han kan finne på? Det er ikke meg du spør, men jeg er urolig for at han skal endre grunnloven. Han sa dette under valgkampen : Stem på meg. Dette er siste gang dere trenger å stemme. En skummel uttalelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erik123 Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Worriesome Plenty 2 skrev (2 timer siden): Jeg regna med at han kom til å vinne. han må nok slite på å levere på særlig inflasjon nedgang. Andre ting som å tette grenser og stoppe innvandring fikser han nok. Hvis han gjør antivakkseren Kennedy jobb som helseminister driter han på draget. Ellers er jeg mest bekymret for Ukraina og Palestina. Økonomien også. Og Ukraina hva vil Trump gjøre der.... Må Ukraina oppgi deler av sitt land for å få fred? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slabbedask Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden 14 minutes ago, Nicklusheletida said: Det er ikke meg du spør, men jeg er urolig for at han skal endre grunnloven. Det er det liten grunn til å bekymre seg for. Et forslag om endring av grunnloven må godkjennes med et ⅔-flertall i begge kamrene av Kongressen, og for at endringen skal tre i kraft må den godkjennes av minst ¾ av delstatene (i sine respektive lovgivende forsamlinger). 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slabbedask Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden 1 minute ago, erik123 said: Og Ukraina hva vil Trump gjøre der.... Må Ukraina oppgi deler av sitt land for å få fred? Det finnes neppe noen annen løsning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden nachnoo skrev (31 minutter siden): Her i Norge røk stortingsplassen for en dyktig fyr pga et par solbriller. I USA kunne David Toskas kloning blitt president. Det er ikke republikanernes politikk jeg frykter, men den ustabile, impulsive og antisosiale Trump. Ja stakkars tjuvradd . Ble sykmeldt og greier. Ble tjuvradd etter et samlivsbrudd. Sånne " dyktige" folk trenger vi på Stortinget. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nachnoo Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Nicklusheletida skrev (7 minutter siden): Ja stakkars tjuvradd . Ble sykmeldt og greier. Ble tjuvradd etter et samlivsbrudd. Sånne " dyktige" folk trenger vi på Stortinget. Synes det er riktig at han holdes utenfor. Ville bare illustrere ulikhetene på Norge og USA. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden nachnoo skrev (7 minutter siden): Synes det er riktig at han holdes utenfor. Ville bare illustrere ulikhetene på Norge og USA. Når folk er fattige, bryr de seg ikke om så mye annet enn å overleve. De husker bare at de selv hadde det bedre da Trump var president og blåser i Trumps fremtoning og resten av politikken. Jeg tror det er så enkelt som det. Det er kanskje ikke så rart. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden erik123 skrev (33 minutter siden): Og Ukraina hva vil Trump gjøre der.... Må Ukraina oppgi deler av sitt land for å få fred? Det er jeg redd for at de må. En katastrofe at det amerikanske folket har valgt Trump som president. Anonymkode: c545a...ed2 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ISW Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Et tankeeksperiment: Tenk om det ble startet et politisk parti i Norge som sa: 1) Vi stenger grensene 100%. 2) Enhver barneraner, fremmedkulturell voldtektsmann, dopdealer, mullah, eller islamist deporteres til Jan Mayen eller Bjørnøya med enveisbillett hvis de ikke reiser frivillig til hjemlandet. 3) Vi gir ikke en krone i u-hjelp, men bruker pengene på å styrke helsevesenet. 4) Vi øker letevirksomheten etter olje og gass, og bruker pengene på å bygge arbeidsplasser og gi skattelette til alle. 5) Norske politikere skal tale nordmenns interesser. 6) Utlandskablene for strøm kuttes. Strøm får en makspris på 30 øre/kwh 7) Avgiftene på bensin, diesel, alkohol og tobakk reduseres med 80%. 8 ) Norge først. Jeg tror dette partiet ville fått noen stemmer også her.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Det her synes jeg var skikkelig trist. Jeg ser flere av mine venninner har svarte profilbilder på Facebook. Nicklusheletida skrev (59 minutter siden): Det er ikke meg du spør, men jeg er urolig for at han skal endre grunnloven. Han sa dette under valgkampen : Stem på meg. Dette er siste gang dere trenger å stemme. En skummel uttalelse. Dette synes jeg egentlig helt hårreisende. Vi har vel alle lært hvordan en viss annen mann gjorde og sa det samme før han kom til makta. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden ISW skrev (17 minutter siden): Et tankeeksperiment: Tenk om det ble startet et politisk parti i Norge som sa: 1) Vi stenger grensene 100%. 2) Enhver barneraner, fremmedkulturell voldtektsmann, dopdealer, mullah, eller islamist deporteres til Jan Mayen eller Bjørnøya med enveisbillett hvis de ikke reiser frivillig til hjemlandet. 3) Vi gir ikke en krone i u-hjelp, men bruker pengene på å styrke helsevesenet. 4) Vi øker letevirksomheten etter olje og gass, og bruker pengene på å bygge arbeidsplasser og gi skattelette til alle. 5) Norske politikere skal tale nordmenns interesser. 6) Utlandskablene for strøm kuttes. Strøm får en makspris på 30 øre/kwh 7) Avgiftene på bensin, diesel, alkohol og tobakk reduseres med 80%. 8 ) Norge først. Jeg tror dette partiet ville fått noen stemmer også her.. Vi er ikke fattige nok enda, men kanskje hvis Støre og co får styre noen år til, de som skaper arbeidsplassene blir jaget ut av landet, matkøene øker enda mer . Kanskje da ? Skjønt FRP har visst blitt det største partiet nå. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grendel Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden ISW skrev (34 minutter siden): Et tankeeksperiment: Tenk om det ble startet et politisk parti i Norge som sa: 1) Vi stenger grensene 100%. 2) Enhver barneraner, fremmedkulturell voldtektsmann, dopdealer, mullah, eller islamist deporteres til Jan Mayen eller Bjørnøya med enveisbillett hvis de ikke reiser frivillig til hjemlandet. 3) Vi gir ikke en krone i u-hjelp, men bruker pengene på å styrke helsevesenet. 4) Vi øker letevirksomheten etter olje og gass, og bruker pengene på å bygge arbeidsplasser og gi skattelette til alle. 5) Norske politikere skal tale nordmenns interesser. 6) Utlandskablene for strøm kuttes. Strøm får en makspris på 30 øre/kwh 7) Avgiftene på bensin, diesel, alkohol og tobakk reduseres med 80%. 8 ) Norge først. Jeg tror dette partiet ville fått noen stemmer også her.. Det er noen partier som er litt sånn, men de slår ikke helt igjennom i Norge. Jeg tror ikke nordmenn misfornøyde nok. Vi har en mer fornuftig venstreside. Dessuten er Norge et så lite land at det virker enda mer absurd å skulle klare seg selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nachnoo Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden ISW skrev (46 minutter siden): Et tankeeksperiment: Tenk om det ble startet et politisk parti i Norge som sa: 1) Vi stenger grensene 100%. 2) Enhver barneraner, fremmedkulturell voldtektsmann, dopdealer, mullah, eller islamist deporteres til Jan Mayen eller Bjørnøya med enveisbillett hvis de ikke reiser frivillig til hjemlandet. 3) Vi gir ikke en krone i u-hjelp, men bruker pengene på å styrke helsevesenet. 4) Vi øker letevirksomheten etter olje og gass, og bruker pengene på å bygge arbeidsplasser og gi skattelette til alle. 5) Norske politikere skal tale nordmenns interesser. 6) Utlandskablene for strøm kuttes. Strøm får en makspris på 30 øre/kwh 7) Avgiftene på bensin, diesel, alkohol og tobakk reduseres med 80%. 8 ) Norge først. Jeg tror dette partiet ville fått noen stemmer også her.. Jeg gjentar: Det er ikke republikanernes politikk jeg er redd. Det er at verdens mektigste embete innehas av en mann med hans personlighet. Pkt 1-3 kunne jeg gjerne stemt på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Det jeg sliter med å forstå er at det amerikanske folket må være klar over at Trump er narsissist. Allikevel velger de han til president. Det er utrolig. Anonymkode: c545a...ed2 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.