Vhanja Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Jeg har inntrykk av at mange er veldig bereiste, men jeg har ikke vært i så mange land. Nå er ikke feriereiser en av mine store prioriteringer heller, så det går jo litt på interesse. Jeg har vært i: Danmark Sverige Finland Tyskland Nederland (bare Schipol) Frankrike Monacco (noen timer) England Skottland Hvilke land har dere vært i? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Hm... jeg har hatt én lang reise utenfor Europa, ellers ikke så mange eksotiske land 😁 Her er min liste: Sverige Danmark Island Tyskland Frankrike Belgia Nederland (bare Schiphol) Luxembourg (tror det bare var gjennomkjøring - fryktelig lenge siden 🙃) Spania Italia Monaco (bare gjennomkjøring) Sveits Østerrike Bulgaria Kenya (bare mellomlanding Nairobi ) Madagaskar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Det er ikke så mange her heller, i tillegg til Norge så har jeg vært i: Sverige Danmark Finland Island England Østerrike Ungarn Spania (Mallorca) Hellas (Kreta) Tyskland Belgia Nederland Jaja, det ble da noen allikevel. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden påskelilje skrev (1 time siden): Hm... jeg har hatt én lang reise utenfor Europa, ellers ikke så mange eksotiske land 😁 Her er min liste: Sverige Danmark Island Tyskland Frankrike Belgia Nederland (bare Schiphol) Luxembourg (tror det bare var gjennomkjøring - fryktelig lenge siden 🙃) Spania Italia Monaco (bare gjennomkjøring) Sveits Østerrike Bulgaria Kenya (bare mellomlanding Nairobi ) Madagaskar Jeg glemte England og Skottland! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden (endret) Danmark, Sverige, Island, Finland Storbritannia (England, Skottland, Wales, ikke Nord-Irland), Irland Tyskland (inkludert DDR, mens det var et land), Belgia, Nederland, Luxemburg, Sveits, Østerrike, Frankrike, Polen, Ungarn Spania, Portugal, Italia, San Marino, Hellas (kun greske øyer, ikke fastlandet) Tsjekkia (mens det het Tsjekkoslovakia) Jugoslavia, både før og etter oppløsningen, slik at det dekker Kroatia, Slovenia og Bosnia-Hercegovina USA (noe sånt som 10 stater) Endret 17 timer siden av laban 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Jeg har reist en del, tre ganger på Interrail og noen ganger på cruise. Så bortsett fra landene i Vest-Europa har jeg vært i Litauen, Romania, Tyrkia, Thailand, en del karibiske øyer, Azorene og vært på rundreise i sørstatene i USA i 8 uker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adeie Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Reiser mye men reiser på "sydenferier", så blir ofte samme land. Er ca på sydentur hver 3dje mnd. Sverige Danmark England Tyskland Spania Hellas Polen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Jeg glemte Monaco (dagstur fra Italia) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ISW Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Hmm. Nå måtte jeg tenke. Har vært i alle land i Norden (Sverige, Danmark, Finland, Island). Europa ellers: Spania (inkl. Mallorca og flere av Kanariøyene), Italia, Tyskland, Frankrike, Monaco, England inkl. Jersey og Gibraltar, Polen, Østerrike og Irland. Afrika: Bare Kapp Verde Amerika: USA (Texas, Louisiana, Alabama, Florida, Nevada, California, Arizona, New York, New Jersey, Mississippi) Mexico, og (tror jeg) samtlige karibiske øyer. Aldri vært i Asia. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden (endret) Sverige Danmark Nederland Sveits Tyskland ( både øst og vest og var der da de holdt på å rive muren )Har et bilde av meg selv hvor jeg står inne i et hull i muren. Historisk bilde Frankrike Monaco Italia Ungarn Portugal Tsjekoslovakia Polen Irland Skottland ( Har bodd der i en periode ) Østerrike Sveits Kroatia ( Hadde ferielilighet der) USA England ( inkl Gibraltar ) Hellas Spania Karibien. Tyrkia Egypt Oman Qatar ( bodde der I ett år ) Dubai Abu Dhabi Venezuela Sri Lanka Nederland Mange av stedene har jeg vært flere ganger og på forskjellige plasser. Har ofte leid bil og kjørt rundt. Nå for tiden ( de siste årene ) reiser jeg bare på hytta 😀 Endret 15 timer siden av Nicklusheletida . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Jeg klarte visst å skrive Nederland 2 ganger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.