Amiga Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Utrolig hvor fort 1år går! *S* Glemmer enda ikke hvor nervøs jeg var før vårt første minitreff! *klem* :-) 0 Siter
Spenning Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Gratulerer med dagen:-)) Hva nærver kan gjøre med oss? Skulle hatt bløtekake i natt men vi får ta det på 1,5 årsdagen.... da er jeg nok nærmere?:-)))*klem* 0 Siter
tonie Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Jajamenn. Jeg glemmer aldri mitt første stortreff, Spenning *S* Tenk at det er flere uker siden! *klem*:-) 0 Siter
Amiga Skrevet 17. april 2002 Forfatter Skrevet 17. april 2002 Jajamenn. Jeg glemmer aldri mitt første stortreff, Spenning *S* Tenk at det er flere uker siden! *klem*:-) Var du nervøs? *S* 0 Siter
Spenning Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Jajamenn. Jeg glemmer aldri mitt første stortreff, Spenning *S* Tenk at det er flere uker siden! *klem*:-) *reklem* der ser du , det var ikke farlig, hyggelig å hilse på deg, søt var du også:-)) 0 Siter
Spenning Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 *reklem* der ser du , det var ikke farlig, hyggelig å hilse på deg, søt var du også:-)) :-)) 0 Siter
naiv Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Jajamenn. Jeg glemmer aldri mitt første stortreff, Spenning *S* Tenk at det er flere uker siden! *klem*:-) Står det gnister ut av ham? 0 Siter
Amiga Skrevet 17. april 2002 Forfatter Skrevet 17. april 2002 Gratulerer med dagen:-)) Hva nærver kan gjøre med oss? Skulle hatt bløtekake i natt men vi får ta det på 1,5 årsdagen.... da er jeg nok nærmere?:-)))*klem* Nå må du ikke få folk til å tro vi gjorde noe galt, anstendige mennesker som oss! *S* *mimrer* tilbake om jæger, pepperstek osv. :-) 0 Siter
tonie Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Var du nervøs? *S* Ikke så veldig. Jeg var høy på retz sine piller ;-) 0 Siter
Spenning Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Nå må du ikke få folk til å tro vi gjorde noe galt, anstendige mennesker som oss! *S* *mimrer* tilbake om jæger, pepperstek osv. :-) Jeg er stolt av jeg klarte å være så streng, sammen med si så flott jente som deg:-)) Ennå hadde jeg det kjempekoselig og fint:-) Ingenting å skjule:-)) *klem* 0 Siter
Amiga Skrevet 17. april 2002 Forfatter Skrevet 17. april 2002 Ikke så veldig. Jeg var høy på retz sine piller ;-) Jeg var innom en bar og drakk meg til mot! *hysj* ;-) 0 Siter
tonie Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Står det gnister ut av ham? U bet. Jeg ble nesten litt redd, jeg ;-) 0 Siter
Amiga Skrevet 17. april 2002 Forfatter Skrevet 17. april 2002 Jeg er stolt av jeg klarte å være så streng, sammen med si så flott jente som deg:-)) Ennå hadde jeg det kjempekoselig og fint:-) Ingenting å skjule:-)) *klem* *kremt* hvem var det som var streng sa du? ;-) Nå logger jeg av, må lakke negler! *nattdaklemz* 0 Siter
Spenning Skrevet 19. april 2002 Skrevet 19. april 2002 *kremt* hvem var det som var streng sa du? ;-) Nå logger jeg av, må lakke negler! *nattdaklemz* Har det blitt noe sol idag da vennen?:-)) Nå drar jeg snart ut:-) 0 Siter
Amiga Skrevet 19. april 2002 Forfatter Skrevet 19. april 2002 Har det blitt noe sol idag da vennen?:-)) Nå drar jeg snart ut:-) Her har vi strålende solskinn og jeg har ligget på sofaen og sovet, jeg sov så dårlig i natt, var oppe 4 ganger! Håper du får en fin tur på byen da! :-) 0 Siter
Spenning Skrevet 19. april 2002 Skrevet 19. april 2002 Her har vi strålende solskinn og jeg har ligget på sofaen og sovet, jeg sov så dårlig i natt, var oppe 4 ganger! Håper du får en fin tur på byen da! :-) det ble litt lite søvn her i natt også, men det får man tåle før helga:-)))) Ønsker deg en fin kveld:-)) *klem* Jeg skal ut å spise meg fet?*lol* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.