Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skal innlegges på sykehuset i morgen og har glemt å dra dit for å ta blodprøver i dag.   Skjønner ikke hvorfor det falt helt ut.  Har stressa i dag for jeg skal møte opp klokka 6.00 i morgen tidlig og det betyr at jeg må stå opp senest klokka 4 fordi jeg må dusje og orden meg før taxi kommer klokka 05.15.  Og så gruer jeg meg jo litt da for narkosen.  Og er ikke noe spesielt glad i være innlagt i over et døgn.

Og tviler på at jeg får sove i natt.  Klokka 4 er jo tiden jeg sovner de dagene jeg sliter med å sovne.

Fortsetter under...

Dorthe skrev (14 minutter siden):

Jeg skal innlegges på sykehuset i morgen og har glemt å dra dit for å ta blodprøver i dag.   Skjønner ikke hvorfor det falt helt ut.  Har stressa i dag for jeg skal møte opp klokka 6.00 i morgen tidlig og det betyr at jeg må stå opp senest klokka 4 fordi jeg må dusje og orden meg før taxi kommer klokka 05.15.  Og så gruer jeg meg jo litt da for narkosen.  Og er ikke noe spesielt glad i være innlagt i over et døgn.

Og tviler på at jeg får sove i natt.  Klokka 4 er jo tiden jeg sovner de dagene jeg sliter med å sovne.

Det var kjipt, men de kan vel ta blodprøver i morgen? Bedre sent enn aldri.....   

Narkose er noe helt annet i dag enn for 15år siden og er mye bedre nå, var det en lege som sa til meg tidligere.  Men skjønner at du er nervøs.  Anestesilegen og anestesisykepleier  har vanligvis full kontroll, så dette går helt sikkert veldig bra.  Håper du får sove litt. Ønsker deg lykke til og riktig god bedring 🥰

emilie321 skrev (12 minutter siden):

Det var kjipt, men de kan vel ta blodprøver i morgen? Bedre sent enn aldri.....   

Narkose er noe helt annet i dag enn for 15år siden og er mye bedre nå, var det en lege som sa til meg tidligere.  Men skjønner at du er nervøs.  Anestesilegen og anestesisykepleier  har vanligvis full kontroll, så dette går helt sikkert veldig bra.  Håper du får sove litt. Ønsker deg lykke til og riktig god bedring 🥰

Takk for det 🥰.                                                     Ja, jeg tror ikke de sender meg hjem 😀. Og jeg tok blodprøver der for noen uker siden så det kan da ikke være så vanskelig. Og tok samme operasjon for noen år siden så jeg gruer meg bare litt 😉

Annonse

Nicklusheletida
Dorthe skrev (10 timer siden):

Lykke til i dag ❤️

Takk for alle lykkeønskinger.  Nå er jeg ferdig og ligger i senga og spiser frokost.  Operasjonen gikk veldig fint og bare damer på operasjonsstua 😉.  Og så kom svogeren til dattera mi på overvåkningen og det var veldig hyggelig 😀, siden det ikke er lov å ta i mot besøk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...