Gå til innhold

Til alle synske her inne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du har sannsynligvis skrevet handleliste på de siste sidene, og glemt det igjen i handlevogna.

*snakker av erfaring*

*hehehe*

Det har jeg definitivt IKKE gjort :) Jeg hadde det liggende her for ikke så lenge siden - ungene brukte å se på det når de skulle ha seg en latter - jeg så ut som et takras. Men nå finner jeg det ikke. Kanskje de har solgt det - sånn at andre også skulle ha noe å le av? *gisp*

Annonse

I en av de utallige hemmelige lommene på den bagen / veska / ryggsekken du brukte sist du var på en reise som krevde pass.

Nei, den veska er nok kasta for mange år siden. Japp, så lenge siden er det siden jeg har vært ute på reise. Godt forsøk, men her strekker nok ikke dine "evner" til laban. Gå å lyg til noen andre :)

Gjest retvizan

*hehehe*

Det har jeg definitivt IKKE gjort :) Jeg hadde det liggende her for ikke så lenge siden - ungene brukte å se på det når de skulle ha seg en latter - jeg så ut som et takras. Men nå finner jeg det ikke. Kanskje de har solgt det - sånn at andre også skulle ha noe å le av? *gisp*

Solgt det ja, det var en tanke...Er det ankommet div nye saker og ting i det Zirinske hjem i det siste?

Playstation-gameboy-uante mengder samlekort-tv-er-trampoliner etc

Jeg fikk ei oppringing fra butikken om at det var funnet et pass pålydende mitt navn, så det kom jo til rette da. Verre med den skrapa jeg fikk av politiet da jeg like etter skulle levere det inn og få nytt. *LER*

Jeg oppdaget jeg reiser for lite, siden jeg ikke ante hvor mitt var!

Jeg hadde også leiteaksjon, men siden ungene dine har hatt en magisk finger med i spillet; Sjekk under sofa, under alt i huset, bak garinene, i søppla.osv:-)

Jeg fant mitt, men måtte ha nytt!

Jeg oppdaget jeg reiser for lite, siden jeg ikke ante hvor mitt var!

Jeg hadde også leiteaksjon, men siden ungene dine har hatt en magisk finger med i spillet; Sjekk under sofa, under alt i huset, bak garinene, i søppla.osv:-)

Jeg fant mitt, men måtte ha nytt!

"Jeg fant mitt, men måtte ha nytt!"

Det er det jeg også har kommet til Lillelurven. Jeg husker hvordan bildet på passet mitt, og tror det er like godt jeg bare skaffer meg et nytt. Gud, jeg får frysninger bare av å tenke på det.

Leteaksjonen er herved avsluttet.

Det er mulig. *hmm*

Men du, hva må jeg ha med meg av papirer for å få passet? Holder det med nyvasket hår og et blendende smil. Jeg er ikke sikker på hvor papirene er, skjønner du *smiler fårete*

Bilder, legitimasjon - les og bli lys:

http://www.politi.no/henvendelser/pass.shtml

Annonse

"Jeg fant mitt, men måtte ha nytt!"

Det er det jeg også har kommet til Lillelurven. Jeg husker hvordan bildet på passet mitt, og tror det er like godt jeg bare skaffer meg et nytt. Gud, jeg får frysninger bare av å tenke på det.

Leteaksjonen er herved avsluttet.

Du blir tvert mistenkt for å ha solgt det, du må ha det gamle med, for å få nytt!!! Hæ,hæ...Eller, du kan skynde deg å melde det tapt! :-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...