Gå til innhold

Til alle synske her inne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Si at du kødder!.

*aaarrrg altså*

Nei, jeg måtte tusle hjem etter 1. besøk hos politiet. Måtte også ha med en erklæring om at jeg var eneforsørger for ungen som skulle ha pass. Om ikke må fars underskrift være på!

Bare sånn i tilfelle du skal ha pass til unger også?

Det kosta forresten 669.- for mitt, og et pass til en 8-åring!

Nei, jeg måtte tusle hjem etter 1. besøk hos politiet. Måtte også ha med en erklæring om at jeg var eneforsørger for ungen som skulle ha pass. Om ikke må fars underskrift være på!

Bare sånn i tilfelle du skal ha pass til unger også?

Det kosta forresten 669.- for mitt, og et pass til en 8-åring!

Merkelig. Jeg har fått opplyst at det koster 167.- for et pass til barn under 16 år og 502,- en voksen.

Og den bekreftelsen - vel, jeg ble det fortalt det sekundet du skrev meldingen *faen* Sånn er det når man skal gjøre alt i siste liten.

Merkelig. Jeg har fått opplyst at det koster 167.- for et pass til barn under 16 år og 502,- en voksen.

Og den bekreftelsen - vel, jeg ble det fortalt det sekundet du skrev meldingen *faen* Sånn er det når man skal gjøre alt i siste liten.

Og 167 + 502 blir vel ca. 669 for ett barn + en voksen.

Annonse

".....koster 167.- for et pass til barn under 16 år og 502,- en voksen. "

Hva blir det tilsammen? :-)

Klart jeg hadde rett, lyver kun på alderen jeg! *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...