Gå til innhold

Går det an å blokkere tråden om hvilken musikk man lytter til nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
17 minutes ago, AnonymBruker said:

Den er jævlig irriterende, og vil ikke se den. Er det noen mulighet for å blokkere den?

Anonymkode: 5ed85...d1e

På hvilken måte plager den deg?

Anonymkode: a0928...9f0

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

På hvilken måte plager den deg?

Den er intetsigende for meg. Gir ikke mening. Tviler noen egentlig lytter på det folk legger ut uansett. De er mest opptatt av hva de selv lytter på. Hvilken allmenn interesse har det, om jeg tør spørre? Blir som å lage en milevis tråd om "hva har du på brødskiva di akkurat nå?" Like meningsløst og intetsigende. 

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Den er jævlig irriterende, og vil ikke se den. Er det noen mulighet for å blokkere den?

Nei, man kan ikke blokkere enkelt-tråder, dessverre.

AnonymBruker
Lillemus skrev (4 minutter siden):

Nei, man kan ikke blokkere enkelt-tråder, dessverre.

Det var dumt. Da kunne jeg ønske den i stedet ble flyttet til et annet forum, feks humorforumet. Er ikke andre steder den passer egentlig. 

AnonymBruker
16 minutes ago, AnonymBruker said:

Den er intetsigende for meg. Gir ikke mening. Tviler noen egentlig lytter på det folk legger ut uansett. De er mest opptatt av hva de selv lytter på. Hvilken allmenn interesse har det, om jeg tør spørre? Blir som å lage en milevis tråd om "hva har du på brødskiva di akkurat nå?" Like meningsløst og intetsigende. 

Du trenger ikke å lese i tråden vet du.

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du trenger ikke å lese i tråden vet du.

Det gjør jeg heller ikke. Kunne ikke falle meg inn faktisk. Men blir irritert hver gang den hopper opp som nr 1 på trådlista. 

AnonymBruker
10 minutes ago, AnonymBruker said:

Det gjør jeg heller ikke. Kunne ikke falle meg inn faktisk. Men blir irritert hver gang den hopper opp som nr 1 på trådlista. 

Vi har alle vårt.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Du får nevne det til psykologen din og spørre hva du kan gjøre med denne irritasjonen din, Du tror ikke problemet ligger hos deg selv?

Anonymkode: 37164...a66

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Blir vel det samme som å skrive milevis tråder her inne av enkelte tema som jeg finner dritti. Men lager ikke en egen tråd om det. Stakkars det vises at du har store problemer med deg selv.

Anonymkode: 37164...a66

AnonymBruker skrev (På 17.11.2024 den 22.40):

Såpass må du tåle. Tråden er fin den. 

Annonse

AnonymBruker skrev (På 17.11.2024 den 23.01):

Det må du leve med, du har små problemer. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...