Gå til innhold

Morsomme SMS'er *hirr, hirr*

Anbefalte innlegg

Gjest Basseluska

Hvordan vet du at ei dame går på anabole steroider? Når hun kaster deg rundt på magen og puler deg i ræva med klitorisen!

Eg møtte ei jente som sa ho fraus, eg viste ho kuken og da vart ho taus. Ho tok av seg trusa og la seg og skræva, men då lurte eg ho godt og tok ho ræva!

Vet du hva det heter det rynkete og litt dvaske skinnet som drar seg opp og ned på mannens penis når han har sex? Det kalles KJERRINGA!

Hehe, den siste fikk jeg av gubben da...

Noen som har flere artige?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48858-morsomme-smser-hirr-hirr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fisleagurken

Nei, jeg er nok ingen fjortis. Mange godt voksne også som morer seg med SMS.

For 12 år siden var jeg derimot fjortis.

Ja,det er helt klart at det er mange voksne som morer seg med sms.Og så har man de voksne som er avhengige,slik de viste på tv2 i går.

Gjest vanessa

Beklager ,men jeg tenkte også det samme som Tartufo her. Jeg får slike meldinger av min søster på 13 år :)

Selv foretrekker jeg mer "søte" meldinger ,som jeg kan sende til folk jeg er glad i :)

Gjest Basseluska

Beklager ,men jeg tenkte også det samme som Tartufo her. Jeg får slike meldinger av min søster på 13 år :)

Selv foretrekker jeg mer "søte" meldinger ,som jeg kan sende til folk jeg er glad i :)

Ja, jeg får/sender også koselige SMS med bamser og sånn, men de er litt vanskelige å legge ut her på DOL. :o)

Men sånne grisete SMS er morsomme, og jeg mener at de som må sette seg på sin høye hest og kalle de som liker slike for fjortiser, er grinebitere. (sikter ikke nødvendigvis til deg her, Vanessa, for du hadde smilefjes i innlegget ditt, men Tartufo sitt eneste budskap var FJORTIS, og det var uhøflig og grinebitete).

Folk har forskjellig form for humor, og om min humor inkluderer den samme som fjortiser har, så kan jeg leve med det!

Annonse

Gjest Tartufo

Fjortis har ikke noe med alder å gjøre - det er en tilstand.

Synes du sånne SMSer er morsomme er du pr. def fjortis.

Det er bare å akseptere det.

Gjest vanessa

Ja, jeg får/sender også koselige SMS med bamser og sånn, men de er litt vanskelige å legge ut her på DOL. :o)

Men sånne grisete SMS er morsomme, og jeg mener at de som må sette seg på sin høye hest og kalle de som liker slike for fjortiser, er grinebitere. (sikter ikke nødvendigvis til deg her, Vanessa, for du hadde smilefjes i innlegget ditt, men Tartufo sitt eneste budskap var FJORTIS, og det var uhøflig og grinebitete).

Folk har forskjellig form for humor, og om min humor inkluderer den samme som fjortiser har, så kan jeg leve med det!

Godt at du ikke ble "sur" da ,var litt redd for at du skulle misforstå. Jeg FÅR mange grise meldinger jeg også ,og jeg skjønner jo at noen syns det ER morsomt. Dessuten så MÅ man være litt fjortiss av og til. Bamser og sånn er jo også litt fjortiss ;-)

Gjest Basseluska

Fjortis har ikke noe med alder å gjøre - det er en tilstand.

Synes du sånne SMSer er morsomme er du pr. def fjortis.

Det er bare å akseptere det.

Oj, da er jammen hele min omgangskrets fjortiser i hodet da! Jaja.

Tartufo, at din definisjon av folk som liker slike SMS'er er at de er fjortiser, betyr ikke nødvendigvis at det stemmer. Det er DIN mening, men den behøver ikke være rett.

Gjest Tartufo

Oj, da er jammen hele min omgangskrets fjortiser i hodet da! Jaja.

Tartufo, at din definisjon av folk som liker slike SMS'er er at de er fjortiser, betyr ikke nødvendigvis at det stemmer. Det er DIN mening, men den behøver ikke være rett.

Neida, det er den alminnelige definisjonen det. Så du får bare akseptere det.

F.J.O.R.T.I.S! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...