Gå til innhold

Refinansiere kredittkort og 2 forbrukslån

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Mitt nyttårsforsett var egentlig å få kontroll på økonomien da den skaper mye stress for meg nå. Men jeg fikk motivasjonen nå til å se på dette.

Jeg har i dag

Kredittkort 1: 10 000 kr med 21% rente

Kredittkort 2: 5000 kr med 18% rente

Forbrukslån Instabank: 22343 kr med 19% rente

Forbrukslån Norwegian 18300 kr med 22% rente

Og jeg har også et privat lån utestående til et familiemedlem på 5500 kr jeg ønsker å gi han tilbake.

Prøver å lese meg opp på dette men motivasjonen er så lav for det her, derfor det også har blitt som det har blitt. Har jeg skjønt rett at alt dette kan samles til 1 regning per månede? 

Regnes det som lurt? 

Tusen takk...

Anonymkode: 6804d...6bd

Fortsetter under...

AnonymBruker

@Emoji Det viste seg at refinansiering var lurt - takk! Da har jeg allerede nå signert tilbud fra en bank som heter nordaks som gjør at jeg kun får 1 regning hver måned. Jeg sparer også rundt 1700 kr i måneden!! Det var overraskende lett 😊... ble nesten litt irritert på meg selv som har utsatt dette sååå lenge.

Om noen andre i samme posisjon leser dette så endte jeg med å søke det som Emoji sa refinansiering på www.refinansiering.no og det fungerte veldig fint. Og ikke lukk øynene som jeg gjorde.. bare ta tak i det, du vil takke deg selv etterpå. 

TS

AnonymBruker skrev (På 3.12.2024 den 9.15):

@Emoji Det viste seg at refinansiering var lurt - takk! Da har jeg allerede nå signert tilbud fra en bank som heter nordaks som gjør at jeg kun får 1 regning hver måned. Jeg sparer også rundt 1700 kr i måneden!! Det var overraskende lett 😊... ble nesten litt irritert på meg selv som har utsatt dette sååå lenge.

Om noen andre i samme posisjon leser dette så endte jeg med å søke det som Emoji sa refinansiering på www.refinansiering.no og det fungerte veldig fint. Og ikke lukk øynene som jeg gjorde.. bare ta tak i det, du vil takke deg selv etterpå. 

TS

Bra.

"Kunsten" nå er å eliminere de delene av økonomien din som gjorde at disse kredittene dukket opp i utgangspunktet, hva nå enn det var. For ellers er faren at man til slutt ender opp med enda et lån, pluss kreditter.

Men det er veldig bra at du tok tak i dette, ville bare klippet kredittkortene.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...