AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 Skrevet 2. desember 2024 https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/mektige-ap-topper-har-bedt-store-ga-av-og-brenna-forberede-seg-pa-a-bli-statsminister/17239372 Brenna er totalt ukvalifisert, ingen utdannelse, ingen jobberfaring. Elendig innsats som kunnnskapsminister. Kjørte woke-sakene, men ingenting annet. Retorisk svak. Hva tenker de med? Havner AP under 10% nå? Anonymkode: 2c8d7...4b2 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 Skrevet 2. desember 2024 Vestre er vel bedre? Han er vel det nærmeste de kommer sympatisk i AP (vet ellers null om Vestre) Anonymkode: e554b...d5e 3 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 Skrevet 2. desember 2024 Foretrekker Støre fremfor Brenna. Anonymkode: afcd7...ff1 1 Siter
cilie Skrevet 2. desember 2024 Skrevet 2. desember 2024 AP har en meget dyktig politiker i Trond Giske! 0 Siter
påskelilje Skrevet 2. desember 2024 Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vestre er vel bedre? Han er vel det nærmeste de kommer sympatisk i AP (vet ellers null om Vestre) Anonymkode: e554b...d5e Jeg liker Vestre, i alle fall met enn mange andre AP-topper. 1 Siter
påskelilje Skrevet 2. desember 2024 Skrevet 2. desember 2024 cilie skrev (5 minutter siden): AP har en meget dyktig politiker i Trond Giske! Er du seriøs??? 2 Siter
Grendel Skrevet 2. desember 2024 Skrevet 2. desember 2024 Jeg kjenner ikke Brenna så godt. Jeg tror egentlig ikke det er Støre som har kjørt AP i grøfta, men han har ikke klart å trekke dem opp av grøfta heller. Sånn sett er det kanske naturlig å bytte ham ut. Jeg liker også Vestre. Jeg tror det ville vært en bra kandidat hvis de ønsker å appellere til flere enn kvinner i offentlig sektor. Jeg tror samarbeidet med SP har slått uheldig ut for begge partiene. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 Skrevet 2. desember 2024 10 minutes ago, påskelilje said: Er du seriøs??? Giske er en bedre kandidat enn Brenna. Jeg tror Kari Nessa Nordtun er den beste kandidaten. Anonymkode: 2c8d7...4b2 0 Siter
Ekstra Skrevet 2. desember 2024 Skrevet 2. desember 2024 cilie skrev (20 minutter siden): AP har en meget dyktig politiker i Trond Giske! Huttetu! 4 Siter
cilie Skrevet 2. desember 2024 Skrevet 2. desember 2024 påskelilje skrev (1 time siden): Er du seriøs??? Ekstra skrev (56 minutter siden): Huttetu! Helt seriøs. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 Skrevet 2. desember 2024 "Jeg tar situasjonen på alvor, og tror vi kan vinne dette valget", sier Støre. Anonymkode: 2c8d7...4b2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): "Jeg tar situasjonen på alvor, og tror vi kan vinne dette valget", sier Støre. Anonymkode: 2c8d7...4b2 Gi denne mannen antipsykotika. NÅ. Anonymkode: b911d...7c5 0 Siter
nachnoo Skrevet 3. desember 2024 Skrevet 3. desember 2024 Brenna har ikke den bakgrunn som kreves for å bli statsminister. JC Vestre kan fylle stillingen. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 Skrevet 3. desember 2024 cilie skrev (12 timer siden): Helt seriøs. Ja la oss hedre juks, utnytting og missbruk. Folk som støtter Giske kan da ikke innse hva han har gjort. For gir man faen, så hmm. Anonymkode: 37a2f...bfc 0 Siter
cilie Skrevet 3. desember 2024 Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Ja la oss hedre juks, utnytting og missbruk. Folk som støtter Giske kan da ikke innse hva han har gjort. For gir man faen, så hmm. Anonymkode: 37a2f...bfc Jeg ser på han som en dyktig politiker. Saken som gjorde at han gikk i utgangspunktet var blåst opp til de grader. På tide at AUF og andre politikere snakker om hva de vil og ikke bruker viktig «taletid» på å rakke ned på partifeller… 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.