kie Skrevet 18. april 2002 Skrevet 18. april 2002 Om det går an å stemme for uregistrerte brukere her nå? http://www.fullthus.com/phpBB2/viewtopic.php?t=2 Jeg får bare grafene, men det er kanskje en cookie eller no' sånt som skal forhindre at jeg folk stemmer flere ganger? 0 Siter
laban Skrevet 18. april 2002 Skrevet 18. april 2002 Jeg får ikke opp noe spørsmål, bare en forvokst knapp som det står 1 på, og to andre knapper merket 2 og 3. Ingen reaksjon ved trykking her og der. 0 Siter
Chloe Skrevet 18. april 2002 Skrevet 18. april 2002 Hei! Må bare få sagt at jeg ikke har glemt det jeg skulle gjøre. Men harddisken kræsja og det blir en sabla jobb å skrive alt inn igjen. Har ikke begynt, engang. Tilgitt? ) 0 Siter
kie Skrevet 18. april 2002 Forfatter Skrevet 18. april 2002 Chloe skrev (På 18.4.2002 den 9.41): Hei! Må bare få sagt at jeg ikke har glemt det jeg skulle gjøre. Men harddisken kræsja og det blir en sabla jobb å skrive alt inn igjen. Har ikke begynt, engang. Tilgitt? ) Så klart :-) Vi hadde en kræsj her vi også, så jeg vet hvordan det er. Men det er fint at du sier ifra, da. Mvh 0 Siter
kie Skrevet 18. april 2002 Forfatter Skrevet 18. april 2002 laban skrev (På 18.4.2002 den 9.39): Jeg får ikke opp noe spørsmål, bare en forvokst knapp som det står 1 på, og to andre knapper merket 2 og 3. Ingen reaksjon ved trykking her og der. Pokker! Ja, da får jeg gnåle litt på de som har laga forumet igjen. Takk for hjelpen, da :-) Mvh 0 Siter
kie Skrevet 18. april 2002 Forfatter Skrevet 18. april 2002 Det er visst bare registrerte brukere som kan stemme (selv om jeg hadde forandra settingen til "alle"), og da kun en gang. Takk uansett :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.