Gå til innhold

Kunne noen tenke seg å sjekke...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg får ikke opp noe spørsmål, bare en forvokst knapp som det står 1 på, og to andre knapper merket 2 og 3. Ingen reaksjon ved trykking her og der.

Skrevet

Hei!

Må bare få sagt at jeg ikke har glemt det jeg skulle gjøre. Men harddisken kræsja og det blir en sabla jobb å skrive alt inn igjen.

Har ikke begynt, engang. Tilgitt?

:o)

Skrevet
  Chloe skrev (På 18.4.2002 den 9.41):

Hei!

Må bare få sagt at jeg ikke har glemt det jeg skulle gjøre. Men harddisken kræsja og det blir en sabla jobb å skrive alt inn igjen.

Har ikke begynt, engang. Tilgitt?

:o)

Så klart :-)

Vi hadde en kræsj her vi også, så jeg vet hvordan det er.

Men det er fint at du sier ifra, da.

Mvh

Skrevet
  laban skrev (På 18.4.2002 den 9.39):

Jeg får ikke opp noe spørsmål, bare en forvokst knapp som det står 1 på, og to andre knapper merket 2 og 3. Ingen reaksjon ved trykking her og der.

Pokker!

Ja, da får jeg gnåle litt på de som har laga forumet igjen.

Takk for hjelpen, da :-)

Mvh

Skrevet

Det er visst bare registrerte brukere som kan stemme (selv om jeg hadde forandra settingen til "alle"), og da kun en gang.

Takk uansett :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...