Gå til innhold

OBS: Seriøs selvmedlidenhet ;-)

Anbefalte innlegg

Tredje dag med influensa og jeg eeeeeeeeeeeeer så lei!! Det er så usannsynelig kjedelig og stusselig å være syk når man er sånn helt alene langt oppe i gokk.

Naboen spiller dunk-dunk-dunk-musikk så det rister i veggene og jeg har igrunn nok vondt i hodet som det er!

Er helt gåen av feber og kroppen verker i alle ledd og muskler. Skulle hatt noe febernedsettende, men jeg orker bare ikke gå "helt" ned til sentrum for å kjøpe. Har akkurat vært i butikken for å handle litt og det var anstrengelse nok.

Og når jeg først har fått influensa, da - hvorfor kunne jeg ikke i det minste være så "heldig" å bli tett i nesa og!? Så hadde jeg sluppen å kjenne den jævelige STANKEN av fersk grisemøkk som blir spredd utover jordene rundt meg her. Går jo ikke an å ha oppe vinduet uten å brekke seg av lukta...

Og ER det virkelig så mye dritt på TV til vanlig og? Eller har det bare vært det de siste dagene? Det er jo ingenting å se på! Denne uken har jeg faktisk prestert å se på både Hotel Cæsar, Temptation Island OG Big Brother! *grøss*

Det er like før jeg begynner å snakke med meg selv av selskapssykhet her. I går snakket jeg i tlf i 3 1/2 time i strekk og jeg hadde fakta gnagesår på øret etterpå. Hehehe. Men sånn som jeg skravlet må vel den stakkar'n i andre enden ha fått gnagesår _inni_ øret.... Hehe.

Ellers har jeg det bare bra, altså... ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48877-obs-seri%C3%B8s-selvmedlidenhet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• carma

19

• Altman

4

• SierDuDet

3

• Zirine

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

zirine er

som vanlig sur og sær

kverulerer på det meste

vet mer enn de fleste

men der tar hun feil

for ingen vet mer enn meg

En ikke undertegnede

er en pyse

og for alt jeg vet

helt sikkert en klyse

Nå må du gå

til mamma å få

litt pupp som du kan roe deg ned på nå.

Gjest diktararen

En ikke undertegnede

er en pyse

og for alt jeg vet

helt sikkert en klyse

Nå må du gå

til mamma å få

litt pupp som du kan roe deg ned på nå.

en pyse er jeg ei

men du er bare lei

til mamma å få pupp

hva tror du om meg gitt

er eldre enn du tror

og vet nok hvor du bor

Gjest retvizan

Zank u :-)

(har du flere tips om jeg ikke har Discovery? :-) *s*

Huh, det er omtrnt det eneste ptogrammet jeg av og til ser. Bortsett fra endel på Eurosport. Friste det??? Beklager manglende korrektur, har inntatt premedikason. ;-/

Du skriver forresten bra innlegg! :-) Følger med , serru!

Annonse

Gjest diktararen

Jeg er lei

av deg

du har sikkert kropp som en deig

det har carma

sikkert og

får ikkje eingong

plass på eit tog

men zirine

ho kan ikkje kline

eg har ikke klina

med ho zirina

ei heller med carma

med ho mangler sjarma

er ikke noe for meg

jeg eter heller litt deig

Huh, det er omtrnt det eneste ptogrammet jeg av og til ser. Bortsett fra endel på Eurosport. Friste det??? Beklager manglende korrektur, har inntatt premedikason. ;-/

Du skriver forresten bra innlegg! :-) Følger med , serru!

Har ikke den kanalen heller jeg. (Ja, jeg bor i ødemarka...hehe)

Men det her er jo god underholdning!

Kanskje jeg skulle dope meg på pillene dine - ser kanskje mer gøy ut enn det virkelig er, da..

Takketakk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...