carma Skrevet 18. april 2002 Forfatter Skrevet 18. april 2002 Bruk ein sko I stedet for do Bruk skoen til carma Hun kan ta den i arma for den ødelegger jo ikke sjarma når hun likevel er sjuk pjuk *ofrer en utgått slippers* 0 Siter
Gjest diktarspiralis Skrevet 18. april 2002 Skrevet 18. april 2002 Trkker den uttalselsen til meg som en svamp! Må gå nå, hødvingen kjøre meg. Forhåpentilvi tilbake igjen om to-tre timer. Eg røykar som ein svamp Men ikkje meire hamp For da minnet forsvant Kunne eg ikkje skrive dikt og slikt til carma som ei har sjarma meg enno 0 Siter
Altman Skrevet 18. april 2002 Skrevet 18. april 2002 Altman Kalt mann Så kalt mann Ingen mann jeje hva kan man si mehe jeg føler at du er på gli 0 Siter
carma Skrevet 18. april 2002 Forfatter Skrevet 18. april 2002 popstjerne blir du ei for du er ikke så grei at du kan synge som meg og jeg er heltinnen i hver musikal jeg synger som lerka og som en fin nattergal "Du er ikke så grei" ?? Hva tror du om meg? Jeg er snillere enn Spears, og bedre stemme enn Pers! Til og med min hese røst er bedre enn din visne høst. *HOST* 0 Siter
Gjest diktarspiralis Skrevet 18. april 2002 Skrevet 18. april 2002 så drit eg da i skoen til carma slik at ho kan ta den i arma må lette på tarma det presser så på og naboen fikk stå Får naboen stå? Nei, da må du se til å gå Må ikkje ofre jomfrudommen Til ein som framleis sutter på tomlen For har du sex Ja, da blir du ei heks 0 Siter
Gjest poteta Skrevet 18. april 2002 Skrevet 18. april 2002 "Du er ikke så grei" ?? Hva tror du om meg? Jeg er snillere enn Spears, og bedre stemme enn Pers! Til og med min hese røst er bedre enn din visne høst. *HOST* spears er ei snill hva tar du deg til jeg leste nesten feil så jeg sier i en fei at om stemmen er hes så ta deg ein bles av fredspipa til mo den ligger på do 0 Siter
Gjest diktarkungen Skrevet 18. april 2002 Skrevet 18. april 2002 jeje hva kan man si mehe jeg føler at du er på gli Jeg er ikke på gli Men jeg må si At du lite til damene kan gi 0 Siter
carma Skrevet 18. april 2002 Forfatter Skrevet 18. april 2002 Eg røykar som ein svamp Men ikkje meire hamp For da minnet forsvant Kunne eg ikkje skrive dikt og slikt til carma som ei har sjarma meg enno Er det et mål? Å sjarmere ditt hjerte av stål? Nei, det er ingen tvil som lokker om at du har røkt dine sure sokker. For om du ikke har sett min herlige sjarma så kjenner du ikke den virkelige carma ;-) *blafre-blafre* 0 Siter
Gjest poteta Skrevet 18. april 2002 Skrevet 18. april 2002 Får naboen stå? Nei, da må du se til å gå Må ikkje ofre jomfrudommen Til ein som framleis sutter på tomlen For har du sex Ja, da blir du ei heks Jomfrudomen er alt borte det ble gjort av en mann i skjorte heks er jeg ei jeg er da så grei men du og du og hutte meg tu 0 Siter
Gjest tikkadikta Skrevet 18. april 2002 Skrevet 18. april 2002 Jeg er ikke på gli Men jeg må si At du lite til damene kan gi altman er stor bedriver mye hor det sa i alle fall min bror 0 Siter
Gjest diktainnen Skrevet 18. april 2002 Skrevet 18. april 2002 Er det et mål? Å sjarmere ditt hjerte av stål? Nei, det er ingen tvil som lokker om at du har røkt dine sure sokker. For om du ikke har sett min herlige sjarma så kjenner du ikke den virkelige carma ;-) *blafre-blafre* Eg vonar At du mine tonar Ikkje liker Men slik er det med syke piker At dei har ei humor Og det skyldes kanskje ein tumor Men den blit du vel kvitt Når du tar ein titt På kor sjuk du har blitt I speilet ditt Snart må dei vel med kritt Teikne rundt deg 0 Siter
carma Skrevet 18. april 2002 Forfatter Skrevet 18. april 2002 spears er ei snill hva tar du deg til jeg leste nesten feil så jeg sier i en fei at om stemmen er hes så ta deg ein bles av fredspipa til mo den ligger på do Røyk og whisky er tingen, for jeg er jazzdama i sentrum av ringen. Jo hesere man er jo flere folk på knær! Hest er best!! 0 Siter
Gjest poteta Skrevet 18. april 2002 Skrevet 18. april 2002 Røyk og whisky er tingen, for jeg er jazzdama i sentrum av ringen. Jo hesere man er jo flere folk på knær! Hest er best!! jo hesere jeg er jo fler uten klær men jeg er så sær at jeg heller eter bær enn drikke en whisky for det er ikke godt for en ekte hotten tott 0 Siter
carma Skrevet 18. april 2002 Forfatter Skrevet 18. april 2002 Jeg undrer meg, jeg, hvem som snakker til meg!? For her er det ingen som syns ekte nick er tingen. Men det er kanskje like greit, det er iallefall ikke leit. Jeg morer meg og ler til tross for at jeg ikke ser... hvem dere er. 0 Siter
carma Skrevet 18. april 2002 Forfatter Skrevet 18. april 2002 jo hesere jeg er jo fler uten klær men jeg er så sær at jeg heller eter bær enn drikke en whisky for det er ikke godt for en ekte hotten tott Uten klær, og ganske sær... Eter bær - du er kanskje en stær? 0 Siter
Gjest ikke undertegnet i dag, torsdag Skrevet 18. april 2002 Skrevet 18. april 2002 Jeg undrer meg, jeg, hvem som snakker til meg!? For her er det ingen som syns ekte nick er tingen. Men det er kanskje like greit, det er iallefall ikke leit. Jeg morer meg og ler til tross for at jeg ikke ser... hvem dere er. Jeg liker ikke ekte nick Det blir bare dritt av slikt 0 Siter
Gjest Vestlandspoeten Skrevet 18. april 2002 Skrevet 18. april 2002 Jeg undrer meg, jeg, hvem som snakker til meg!? For her er det ingen som syns ekte nick er tingen. Men det er kanskje like greit, det er iallefall ikke leit. Jeg morer meg og ler til tross for at jeg ikke ser... hvem dere er. carma åh carma bra at du ler vi trenger visst fler poeter her inne her er for mye sinne jeg er den jeg er går som regel med klær sleiker ingen bak er ikke min smak mens ofte jeg ser at folk de ler og smisker med hverandre mens de driter i de andre slemme er noen jeg har mistet troen derfor hopper jeg fra broen 0 Siter
Gjest poteta Skrevet 18. april 2002 Skrevet 18. april 2002 Uten klær, og ganske sær... Eter bær - du er kanskje en stær? en stær er jeg ei men jeg liker godt sei er heller ingen måke eller krake som søker make 0 Siter
carma Skrevet 18. april 2002 Forfatter Skrevet 18. april 2002 carma åh carma bra at du ler vi trenger visst fler poeter her inne her er for mye sinne jeg er den jeg er går som regel med klær sleiker ingen bak er ikke min smak mens ofte jeg ser at folk de ler og smisker med hverandre mens de driter i de andre slemme er noen jeg har mistet troen derfor hopper jeg fra broen Dårlig idé - det med troen og broen. Smil og vær glad for hver dag som går! Så skal du se hvor vondt i kjeften du får! :-))))) 0 Siter
Gjest torsdagspoeten Skrevet 18. april 2002 Skrevet 18. april 2002 en stær er jeg ei men jeg liker godt sei er heller ingen måke eller krake som søker make Du er som en kråke Ikke som en måke Det er meg ei gåte Hvordan du flyr Når du ei til SAS tyr Har du noen som deg vinger syr Eller blir du sparket opp i lufta av en tyr Eller en fyr Som ikke deg liker? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.