AndreaK Skrevet 8. desember 2024 Del Skrevet 8. desember 2024 Jeg har blitt fulgt opp av gynekolog i 6 måneder, da jeg ikke får eggløsning av meg selv. Fikk den første eggløsningen forrige måned, og på fredag sa gynekologen at hun forventet en ny eggløsning førstkommende onsdag. Jeg skal derfor ta ovitrelle tirsdag kveld. Hun har en uke ferie, så jeg får ikke tak i henne. På fredag kveld begynte jeg å blø, 14 dager etter jeg hadde mensentrasjon sist. Jeg blør fortsatt, ganske lik mengde og farge som vanlig mens, men annen lukt. Jeg har ikke råd til privat gynekolog for å måle og sjekke. Skal jeg fortsatt ta ovitrelle som planlagt uansett om jeg nå har blødd? På fredag målte hun et egg til 16mm (kroppen min modnes sakte). Testen som er vedlagt tok jeg for 5 minutter siden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/488774-ovitrelle-eller-ikke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 8. desember 2024 Del Skrevet 8. desember 2024 AndreaK skrev (46 minutter siden): Jeg har blitt fulgt opp av gynekolog i 6 måneder, da jeg ikke får eggløsning av meg selv. Fikk den første eggløsningen forrige måned, og på fredag sa gynekologen at hun forventet en ny eggløsning førstkommende onsdag. Jeg skal derfor ta ovitrelle tirsdag kveld. Hun har en uke ferie, så jeg får ikke tak i henne. På fredag kveld begynte jeg å blø, 14 dager etter jeg hadde mensentrasjon sist. Jeg blør fortsatt, ganske lik mengde og farge som vanlig mens, men annen lukt. Jeg har ikke råd til privat gynekolog for å måle og sjekke. Skal jeg fortsatt ta ovitrelle som planlagt uansett om jeg nå har blødd? På fredag målte hun et egg til 16mm (kroppen min modnes sakte). Testen som er vedlagt tok jeg for 5 minutter siden. Det er dessverre ingen gynekolog som svarer her inne lengre, så jeg tror nok ikke du får noe godt svar her. Med mindre det er noen her med personlig erfaring på dette da. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/488774-ovitrelle-eller-ikke/#findComment-4339571 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.