Gå til innhold

Julepresang til sønn 28 år som har alt han trenger.

Anbefalte innlegg

Minstemann er 28 år og skal reise bort i juleferien.  Han kommer på besøk på søndag og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til ham.  Hjelp meg 😉.  Han gamer, trener og liker å mekke og dette er det han gjør når han ikke er på jobben.  Jeg har ikke peiling på hva jeg skal kjøpe.  Tøfler?  Det er vel ganske kjedelig.

Fortsetter under...

Dorthe skrev (3 minutter siden):

Minstemann er 28 år og skal reise bort i juleferien.  Han kommer på besøk på søndag og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til ham.  Hjelp meg 😉.  Han gamer, trener og liker å mekke og dette er det han gjør når han ikke er på jobben.  Jeg har ikke peiling på hva jeg skal kjøpe.  Tøfler?  Det er vel ganske kjedelig.

Er det ikke noe han trenger i boligen sin da? Min ene har flyttet hjemmefra og jeg regner med at den andre gjør det i løpet av året som kommer så her er det null problem å finne på julegaver dette året! Stavmikser, håndklær, kjøkkenutstyr, verktøy, sengetøy...

Dorthe skrev (14 minutter siden):

Han gamer, trener og liker å mekke

Gavekort fra enten sportsbutikk eller et sted der de selger verktøy. Evt. limpistol eller batteridrevet drill (noe skikkelig, ikke de aller billigste), med byttekort. Med forbehold om at "mekke" kan bety ganske mye forskjellig. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...