Gjest ova Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Følgjer litt med på dette. Kven kjem på utkastingslista no i kveld, tru? Kristian? Nei, kanskje ikkje. Han er jo så snill og grei. Men han burde stramme seg opp og fli desse kvinnfolka unna seg. Det skal vere visst at han ikkje forstår seg på kvinner, som han sjøl seier det. Espen? Nei, kanskje ikkje han heller. Han er da ein likande kar i grunnen. Dennis? Nei da. Han gjer da ingen fortred. Lagar ikkje bråk og har ikkje dametekke. Remi ? Tykkjer ikkje riktig om han, for mykje støy . Johannes. Vonar han slepp å bli nominert denne gongen. Veronica? Ja, synes ho har så "mykje å snakke om". Er lei det. Veronica K. Veit ikkje. Maria. Kunne godt ha forlati huset. Denne "prektige" dama, har eg ikkje sansen for. Og Monica da. Ho oppfører seg fint og er ei fornuftig jente. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48894-bb-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TV-Slaven Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Er litt enig og litt uenig med deg, jeg! Kristian har tapt seg nå etter alle dameproblemene som dukket opp... og han takler ikke livet uten røyk og mat særlig bra heller. Men han må gjerne være en stund til i huset for min del. Espen er en likandes kar ja, likte han ikke så mye i begynnelsen, men han oppfører seg bra og er en god gutt. Håper ikke han blir nominert idag heller. Dennis er også en helt OK fyr. Litt morsom. La han bli. Remi må definitivt bli nominert idag. Og aller helst må han ut neste torsdag. Makan til kverulant! Johannes er ikke så ille syns jeg. Litt for mye sex-prat og litt virrete angående melkedrikking og sånn, men ellers er han ganske OK. Men nominert må vi regne med at han blir. Veronica er min vinnerkandidat. Søt og morsom dame! Skiller seg ut fra de andre. Veronika K må gjerne bli nominert ikveld. Syns hun har oppført seg dårlig mot Veronica, og det er ikke bra. Maria er en av mine finalekandidater. Hun er blondine uten å være blond, er rettferdig og vennlig. Flott dame. Og Monica da. Hun gjør lite ut av seg syns jeg. Hun bare ler hele tida. Greit å være i godt humør, men jeg synes hun bør vise flere sider ved seg selv. Og at hun liker Remi er meg totalt uforståelig. Men smaken er som baken, og Monica må gjerne være der en stund til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48894-bb-igjen/#findComment-188767 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.