Gå til innhold

FU: Dusjer du som på film?

Anbefalte innlegg

Gjest Basseluska

Står du med hendene i håret, med masse såpeskum og shampo, øynene lukket og smiler salig under hele dusjen?

Eller hender det at du kan se litt usexy ut når du dusjer? Løfter det ene benet for å komme bedre til i ræva, bretter ut det du måtte ha av kjønn, for å få vasket _skikkelig_? Mister shampoflaska på gulvet, og bøyer deg usexy ned for å plukke den opp igjen?

Oppdager en kvise under armen som du _må_ kludre litt med, eller slipper ei skikkelig bønne som gjør seg heller dårlig når den treffer nesa di sammen med dampen?

Eller ser det alltid ut som du dusjer på film?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48900-fu-dusjer-du-som-p%C3%A5-film/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Basseluska

jeg dusjer med følelse

jeg dusjer med stil

jeg smiler så salig

når hendene mine glir

nedover min faste

og lekre kropp

det er så deilig

at jeg nesten må si

STOPP

Ja, har du det sånn også? At du blir kåt av din egen kropp? Kan ikke gå forbi et speil jeg, uten å få syndige tanker!

Gjest kan ikke dy meg

Ja, har du det sånn også? At du blir kåt av din egen kropp? Kan ikke gå forbi et speil jeg, uten å få syndige tanker!

syndige tanker jeg får

når jeg ser når jeg går

min kropp er så deilig

jeg tenner meg selv

jeg tenner og andre

så jeg ser nå frem

til å tenne en venn

på treffet til lørdag

du kommer vel

?

Gjest Basseluska

syndige tanker jeg får

når jeg ser når jeg går

min kropp er så deilig

jeg tenner meg selv

jeg tenner og andre

så jeg ser nå frem

til å tenne en venn

på treffet til lørdag

du kommer vel

?

Oh no! Kommer ikke dit. Tøkke det! Blir så mange knuste hjerter av sånt! ;o)

Annonse

Gjest Basseluska

Jesus, Maria og den hellige ånd... Det er ikke den ting du ikke lurer på? Stønn!

Selvsagt dusjer jeg som på film. Jeg er da kvinne og ikke bryggesjauer.

Jeg er da ikke verre enn andre her? Jeg lurer da i hvertfall ikke på om dere vasker dere i navlen! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...