Gå til innhold

Test: hva vet du om innvandring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, da -

Jeg jobber med innvandrere, men scoret bare 8 av 11, jeg òg. Ikke så bra. Får vel følge litt mer med på jobben ;-) Ikke sitte her på Dol og svive....

Skrevet

Ups - fikk beskjed om å sjekke fakta.

Artig test - og interessante henvisninger.

Skrevet

Gratulerer. Du fikk 5 poeng av 11 mulige og har dermed svart feil på nesten alle spørsmål. Det er lov å ha en mening, men det er lov å sjekke fakta også.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg fikk 7 riktige, jeg er fornøyd med det!

mvh

7 riktige. Ikke dårlig til å være rassssissst, er i hvertfall blitt kalt det da jeg tok en butikktyv.

Skrevet

Gratulerer. Gratulerer. Du fikk 7 poeng av 11 mulige og har ihvertfall en viss bakgrunn for egne fordommer!

Jaja

Skrevet

"Gratulerer, du fikk 3 av 11 riktig. Dermed har du nesten svart feil på samtlige spørsmål. Det er lov å ha en mening, men det går ann å sjekke fakta også!"

aaarghh.....

Også innvandrer-meg dah....

Spiller vel ingen rolle for meg om innvandrerkvinner føder et halv eller et helt barn mer enn nordmenn, så lenge det er "fødselsunderskudd" i Norge.....

*føle seg urettferdig dømt*

:-/

*s*

Skrevet

Gratulerer. Du fikk 3 poeng av 11 mulige og har dermed svart feil på nesten alle spørsmål. Det er lov å ha en mening, men det er lov å sjekke fakta også.

Jadajada.

Skrevet

Jeg fikk 10 av 11 riktige og er veldig godt fornøyd selv om det meste bare var flaks da :)

Skrevet

"Gratulerer, du fikk 3 av 11 riktig. Dermed har du nesten svart feil på samtlige spørsmål. Det er lov å ha en mening, men det går ann å sjekke fakta også!"

aaarghh.....

Også innvandrer-meg dah....

Spiller vel ingen rolle for meg om innvandrerkvinner føder et halv eller et helt barn mer enn nordmenn, så lenge det er "fødselsunderskudd" i Norge.....

*føle seg urettferdig dømt*

:-/

*s*

Og enda så fikk du eitt poeng meir enn meg!

Skulle det vere eit stort poeng med denne testen, forresten? (Oj, det var ein ikkje-planlagt pun ;-)

Skrevet

Gratulerer. Du fikk 4 poeng av 11 mulige og har dermed svart feil på nesten alle spørsmål. Det er lov å ha en mening, men det er lov å sjekke fakta også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...