Gå til innhold

AUUUU, trakk visdomstann. slutter ikke å blø


skygge

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har trukket visdomstann, lurer på hvor lenge det skal blø ? Tanna knakk når tannlegen prøvde å få den ut men han fik alt ut til slutt, måtte få 3 bedøvelsessprøyter. Han kommenterte at det var betennelse der. Er gravid så jeg kan kun ta paracet som smertestillende, og det hjelper svært lite... Og flere timer etterpå blør det enna, har hatt blodsmak i munnen hele tiden. Det blør ikke voldsomt mye men nok at jeg er litt bekymret..

noen hjelp å få.. er dette normalt. Jeg har ikke vært hos en tannlege på flere år.. så jeg er langt ifra en stam kunde.. :)

på forhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Når blødning fra slike sår blander seg med spytt kan situasjonen virke mye mere dramatsik enn den er.

For åstanse blødningen kan du f. eks. bite hardt mot såret på et rent, sammenrullet lommetørkle eller noe lignende noen minuttter.

En ufarlig blødning vil da gi seg.

Hvis du fremdeles føler deg urolig synes jeg en telefon til tannlegen ville være lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...