Gå til innhold

Hvordan holder man på viljestyrke/motivasjon ved vektnedgang?

Anbefalte innlegg

1. januar i dag og jeg er veldig motivert for å trene og spise sunnere for å gå ned i vekt. Jeg vet veldig godt hvordan jeg skal gjøre det. Men det er det å faktisk gjøre det som er mitt problem. Når det går litt tid så faller jeg tilbake til gamle, dårlige vaner der jeg spiser usunt og for mye og ikke orker trene lenger... 

Hva kan jeg gjøre for å endelig lykkes i år? Hvordan holder man på viljestyrke/motivasjon over tid?

Anonymkode: 1161a...e0b

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

1. januar i dag og jeg er veldig motivert for å trene og spise sunnere for å gå ned i vekt. Jeg vet veldig godt hvordan jeg skal gjøre det. Men det er det å faktisk gjøre det som er mitt problem. Når det går litt tid så faller jeg tilbake til gamle, dårlige vaner der jeg spiser usunt og for mye og ikke orker trene lenger... 

Hva kan jeg gjøre for å endelig lykkes i år? Hvordan holder man på viljestyrke/motivasjon over tid?

resultatene var motivasjon for meg, håper på å finne pågangsmot til å starte på nytt. 

stjernestøv skrev (36 minutter siden):

resultatene var motivasjon for meg, håper på å finne pågangsmot til å starte på nytt. 

Enig med Stjernestøv, motivert av å se resultatet. Gikk ned 30 kg for 5-6 år siden og har holdt vekten siden. Og er attpåtil blitt glad i å trene 🙂

Endret av Soleil70
Skrivefeil
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ved å legge lista lavt. Starte i d små med noe overkommelig- så du merker at d er lystbetont oh merker d gjør godt. Ds vil du øke naturlig 

Anonymkode: 456dc...60a

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...