Gå til innhold

Noen med erfaring ved bruk av Lamictal/Lamotrigine som tillegg til AD?

Anbefalte innlegg

Zliten skrev (7 timer siden):

Jeg har blitt dårligere av både Zoloft og Sertralin Hexal. (Lavere serum konsentrasjon på samme dose). Her er det bare Bluefish som funker. 
Men hvorfor vival hvis angsten ikke er der?

God bedring til deg

Ang. vival; har brukt den såpass lenge at jeg må trappe ned rolig over ett par mnd for å slippe abstinenser, men siden depresjonen/tvangstankene er der enda og oppstart på lamictal nå, så velger jeg å bruke samme dose vival en stund til.

Anbefaler å følge denne ved slutt av benzo  https://trappned.no/nedtrapping.php

Endret av kaNor

Fortsetter under...

kaNor skrev (1 time siden):

Jeg har gått fra bluefish til zoloft 🫣

Det funka dårlig hos meg. Og jeg kjente på angsten at serumkonsentrasjonen ble lavere. Legen hadde ikke trua, men jaggu hadde den droppet fra 216 n/mol til 127n/mol på samme dose. 

Zliten skrev (2 timer siden):

Det funka dårlig hos meg. Og jeg kjente på angsten at serumkonsentrasjonen ble lavere. Legen hadde ikke trua, men jaggu hadde den droppet fra 216 n/mol til 127n/mol på samme dose. 

?? Halvering nesten. Det var MYE..😵‍💫 Hvor kjapt merka du forskjellen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...