Gjest tanya xx Skrevet 18. april 2002 Skrevet 18. april 2002 Skal til Sandefjord til helgen og har lyst til å ta piercing, da det ikke er mulig her på landet... Det jeg lurte på er om det noen som vet hvor de tar det hen, vet at det finnes der i byen, men hvor? Er ganske godt kjent der fra før. Noen som kan hjelpe meg? 0 Siter
Gjest Alven Skrevet 18. april 2002 Skrevet 18. april 2002 Det ligger ved togstasjonen. Men! Det piercing-stedet har ikke sååå godt rykte. Ville tatt i Tønsberg- 0 Siter
Gjest tanya xx Skrevet 18. april 2002 Skrevet 18. april 2002 Det ligger ved togstasjonen. Men! Det piercing-stedet har ikke sååå godt rykte. Ville tatt i Tønsberg- Takk for svaret. Vet du hvilket i Tønsberg som er bra? 0 Siter
Gjest Alven Skrevet 18. april 2002 Skrevet 18. april 2002 Takk for svaret. Vet du hvilket i Tønsberg som er bra? Er vel bare et her. Rusty Needle heter det. Du må bestille time. Veldig flinke. Ligger ved farmandstredet 0 Siter
Natalia Skrevet 18. april 2002 Skrevet 18. april 2002 Det er en frisørsalong (?) rett på utsiden av Hvaltorget. Der ser jeg de reklamerer med alle type piercinger. 0 Siter
Gjest tanya xx Skrevet 19. april 2002 Skrevet 19. april 2002 Er vel bare et her. Rusty Needle heter det. Du må bestille time. Veldig flinke. Ligger ved farmandstredet Tusen takk! Har bestilt time hos Rusty Needle nå!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.