Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ble oppfordret av Påskelilje til å legge ut her, det fikk meg til å kjøre en styrkeøkt i dag, så takk til deg 🌷

Tirsdag 1,5 time tur

Torsdag 1,5 time tur

Fredag 1 time styrkeøkt sammensatt av øvelser fra Tabata, Absolution og Pure strength 

Lørdag 1,5 time tur

Søndag 1 time styrkeøkt 

Satser på det samme til uka, men øke ihvertfall en av gåturene til 2 timer.

Hvordan har det gått med dere andre? 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/489645-trening-uke-3/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig bra, du har vært ganske så aktiv! :D

Min uke var som følger:

Mandag - "miniøkt" da jeg hadde dobbeltime hos fysioterapeut hvor vi gikk gjennom hele treningsprogrammet. Så selv om det ikke ble det samme som en hel økt, så ble det likevel en klokketime med trening.

Torsdag - 3 km powerwalk

Søndag - Styrketrening

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/489645-trening-uke-3/#findComment-4347986
Del på andre sider

Soleil70 skrev (8 timer siden):

Ble oppfordret av Påskelilje til å legge ut her, det fikk meg til å kjøre en styrkeøkt i dag, så takk til deg 🌷

Tirsdag 1,5 time tur

Torsdag 1,5 time tur

Fredag 1 time styrkeøkt sammensatt av øvelser fra Tabata, Absolution og Pure strength 

Lørdag 1,5 time tur

Søndag 1 time styrkeøkt 

Satser på det samme til uka, men øke ihvertfall en av gåturene til 2 timer.

Hvordan har det gått med dere andre? 

Så bra at du ble inspirert til en siste styrkeøkt denne uka! Jeg blir veldig ivrig hver helg for å kunne rapportere noe vettugt, så innimellom er det søndag kveld som gjelder 😃

Denne uka har vært glitrende god for min del, tviler på at jeg har mulighet til å toppe den ️:

Mandag: 1 time styrketrening på treningssenteret  - 3 uker siden forrige gang pga jul og sykdom. Det gikk helt elendig 😱 Jeg var blitt SÅ svak på de tre ukene, særlig benkpress. Kjipt. Men jeg gav ikke opp:

Onsdag: 1 time styrketrening på treningssenteret. Dattera var med og hjalp på benkpress, men det var fremdeles litt stusslig.

Torsdag: 1 time styrketrening på treningssenteret.  Tydelig forbedring nå. Gjorde mageøvelser hjemme.

Fredag: Skitur I lysløypa etter jobb. Isete og glatt etter regn og mildvær siste uka, så jeg gav meg etter 5 km.

Lørdag: 1,5 time styrketrening på treningssenteret. Nå er jeg omtrent tilbake til førjulsnivå! Dattera var med, og hun var skikkelig imponert over benkpressen min

Søndag: Tur i skogen i høyt tempo, 2 timer, gikk ca 9,5 km (knotet til sporingen, så den avsluttet før jeg var ferdig). Var ute i 2,5 time, så hadde ca 20+10 min pause.  

Veldig fornøyd med treningsuka!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/489645-trening-uke-3/#findComment-4348086
Del på andre sider

Annonse

påskelilje skrev (3 minutter siden):

Så bra at du ble inspirert til en siste styrkeøkt denne uka! Jeg blir veldig ivrig hver helg for å kunne rapportere noe vettugt, så innimellom er det søndag kveld som gjelder 😃

Denne uka har vært glitrende god for min del, tviler på at jeg har mulighet til å toppe den ️:

Mandag: 1 time styrketrening på treningssenteret  - 3 uker siden forrige gang pga jul og sykdom. Det gikk helt elendig 😱 Jeg var blitt SÅ svak på de tre ukene, særlig benkpress. Kjipt. Men jeg gav ikke opp:

Onsdag: 1 time styrketrening på treningssenteret. Dattera var med og hjalp på benkpress, men det var fremdeles litt stusslig.

Torsdag: 1 time styrketrening på treningssenteret.  Tydelig forbedring nå. Gjorde mageøvelser hjemme.

Fredag: Skitur I lysløypa etter jobb. Isete og glatt etter regn og mildvær siste uka, så jeg gav meg etter 5 km.

Lørdag: 1,5 time styrketrening på treningssenteret. Nå er jeg omtrent tilbake til førjulsnivå! Dattera var med, og hun var skikkelig imponert over benkpressen min

Søndag: Tur i skogen i høyt tempo, 2 timer, gikk ca 9,5 km (knotet til sporingen, så den avsluttet før jeg var ferdig). Var ute i 2,5 time, så hadde ca 20+10 min pause.  

Veldig fornøyd med treningsuka!

Oi, jeg tror du står øverst på seierspallen denne uka, utrolig bra treningsuke! 🏆

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/489645-trening-uke-3/#findComment-4348089
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...