Gå til innhold

Er det mulig å leve på 7600 på en måned nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er ingen utgifter ved siden av. Jeg har medisiner og det er trukket fra utgifter til transport og mobil + strøm.

Dette er til mat for 1 person. Går dette? + kanskje utgifter om noe skulle skjedd osv. 

Anonymkode: 39dd2...d78

Fortsetter under...

AnonymBruker
17 minutes ago, AnonymBruker said:

Det er ingen utgifter ved siden av. Jeg har medisiner og det er trukket fra utgifter til transport og mobil + strøm.

Dette er til mat for 1 person. Går dette? + kanskje utgifter om noe skulle skjedd osv. 

Du vet da vel selv hvor mye penger du bruker på mat i løpet av en måned!!!!

Anonymkode: 9e516...f05

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvis du bruker mer enn 7600,- i mat på deg selv på en måned så mener jeg bestemt at du bør ta en nøyere titt på matbudsjettet ditt. Om du har et normalt grunnlag i skap, skuffer, kjøl og frys hadde det gått fint med det halve også.

Annonse

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det burde gå veldig bra, tror mange i full jobb og høye utgifter klarer seg med langt mindre.

AnonymBruker
Lillemus skrev (9 timer siden):

Hvis du bruker mer enn 7600,- i mat på deg selv på en måned så mener jeg bestemt at du bør ta en nøyere titt på matbudsjettet ditt. Om du har et normalt grunnlag i skap, skuffer, kjøl og frys hadde det gått fint med det halve også.

Har ikke mat hjemme. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

høres ut som et luksus budsjett.

Anonymkode: 92b79...7fe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...