Lillemus Skrevet 16. februar Skrevet 16. februar I dag blir det fiskesuppe laget med fløte, ørret, gulrot, sellerirot og løk + krydder. Godt! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. februar Skrevet 16. februar Rester med pasta og biff fra i går. Anonymkode: 590ad...2eb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. februar Skrevet 16. februar Karbonader med ovnsstekte grønnsaker Anonymkode: 2d37f...388 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. februar Skrevet 16. februar Stekt fisk med poteter, brokkoli, gulrøtter og hollandaise. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar Plukkfisk m grønnsaker Anonymkode: 590ad...2eb 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar Svenske kjøttboller i fløtesaus, potetmos og tyttebærsyltetøy. Og noen grønnsaker ved siden av. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. februar Skrevet 17. februar Kotelett med gulrot, løk, søtpotet og brokkoli (rester fra fredag, vi stekte 4 så vi har i to dager). 0 Siter
Vhanja Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar I dag blir det ørret med småpoteter, brokkoli og agurksalat. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar Spiste pizza fra i går, fisket gikk i bosset for den lak. 0 Siter
Stikkelsbær Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar Rester fra søndag: Nakkekoteletter stekt i ovn, med purre, løk og gulrøtter. 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar Akuratt hatt i meg stekte kjøttpølser med ordentlig potetstappe. Dvs ikke pose. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar Joika vilitkaker m poteter og gulrøtter. Anonymkode: 590ad...2eb 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. februar Skrevet 18. februar Veldig lettvint i dag, pasta formaggio med bacon. 0 Siter
Stikkelsbær Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar I dag blir det lettsaltet torsk, revne gulrøtter og kokt broccoli. Pluss smeltet smør. Gleder meg 😋 1 Siter
Vhanja Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar Hjemmelaget lapskaus laget på svineknoke. Jeg har en flink samboer. 1 Siter
Glitter Skrevet 19. februar Skrevet 19. februar Blir taco for tredje dag på rad. Det varer en stund når man er alene. Sikkert nok til en fjerde dag også. 😅 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.