Gå til innhold

Hva skal du ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Patrika
Skrevet

Fredagsmiddag, Hamburger og pommes frites.

stjernestøv
Skrevet

Stekt egg med ost og hvitløks majones. 

Lillemus
Skrevet

I dag blir det antagelig ørret med agurksalat, blomkål-sellerimos og smørsurrede gulrøtter. :) 

Glitter
Skrevet
Lillemus skrev (2 minutter siden):

I dag blir det antagelig ørret med agurksalat, blomkål-sellerimos og smørsurrede gulrøtter. :) 

Å det hørtes godt ut. :)

Lillemus
Skrevet
Glitter skrev (2 minutter siden):

Å det hørtes godt ut. :)

Tror det blir godt ja, har heldigvis en mann som er veldig grei i matveien - han spiser det jeg setter foran ham! 😂

Skrevet

Fredagsmiddag her også. Mexicansk gryte fra pose. 

Glitter
Skrevet
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Fredagsmiddag her også. Mexicansk gryte fra pose. 

Det fikk vi til fredagslunsj på sykehuset faktisk. Var bare lunsj så jeg spiste en liten porsjon. Men det er jo godt da. Særlig om den pimpes litt opp. :)

Skrevet
Glitter skrev (Akkurat nå):

Det fikk vi til fredagslunsj på sykehuset faktisk. Var bare lunsj så jeg spiste en liten porsjon. Men det er jo godt da. Særlig om den pimpes litt opp. :)

Vi har noen ganger hatt ekstra mais oppi og ekstra spisskummen og caynnekrydder. Og servere med tortillachips, salsa og en rømmeklatt.

Chipsen utgår nok i dag.😅

Patrika
Skrevet

Pasta og kjøttedeig med saus.

Glitter
Skrevet

Blir taco i dag etter bursdagsbarnet mitt sitt ønske. 

Lillemus
Skrevet

I dag skal mannen lage sin deilige spaghettigryte. :) Vi bruker fullkorns-spaghetti da, da føles det i alle fall litt sunnere enn med fin spaghetti. 😂

hattifnattus
Skrevet (endret)

Hjemmelaget pasta av noe slag siden jeg fant frem pastamaskinen min fra kjelleren, men har ikke helt bestemt meg for hvilken. 🤔

Endret av hattifnattus
Skrevet (endret)

Her blir det enten biff eller taco.  Jeg vet ikke riktig om minstemann kommer på besøk i dag eller i morgen og vi har bare to biffer 😉

Endret av Dorthe
stjernestøv
Skrevet

frysepizza i dag. 

Skrevet

Står nå og lager kylling med stekte grønnsaker og ris. 

Glitter
Skrevet

Ble ikke taco for flyet tii mine barn ble kansellert. 

Så da blir det mangolaks og grønnsaker (frosne) i stedet. :)

AnonymBruker
Skrevet

Fløtegratinerte poteter og biffstrimler i dag.

Anonymkode: f7006...a93

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...