Lillemus Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars I dag blir det antagelig ørret med agurksalat, blomkål-sellerimos og smørsurrede gulrøtter. 0 Siter
Glitter Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Lillemus skrev (2 minutter siden): I dag blir det antagelig ørret med agurksalat, blomkål-sellerimos og smørsurrede gulrøtter. Å det hørtes godt ut. 1 Siter
Lillemus Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Glitter skrev (2 minutter siden): Å det hørtes godt ut. Tror det blir godt ja, har heldigvis en mann som er veldig grei i matveien - han spiser det jeg setter foran ham! 😂 1 Siter
Glitter Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Vhanja skrev (2 minutter siden): Fredagsmiddag her også. Mexicansk gryte fra pose. Det fikk vi til fredagslunsj på sykehuset faktisk. Var bare lunsj så jeg spiste en liten porsjon. Men det er jo godt da. Særlig om den pimpes litt opp. 1 Siter
Vhanja Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Glitter skrev (Akkurat nå): Det fikk vi til fredagslunsj på sykehuset faktisk. Var bare lunsj så jeg spiste en liten porsjon. Men det er jo godt da. Særlig om den pimpes litt opp. Vi har noen ganger hatt ekstra mais oppi og ekstra spisskummen og caynnekrydder. Og servere med tortillachips, salsa og en rømmeklatt. Chipsen utgår nok i dag.😅 1 Siter
Glitter Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Blir taco i dag etter bursdagsbarnet mitt sitt ønske. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars I dag skal mannen lage sin deilige spaghettigryte. Vi bruker fullkorns-spaghetti da, da føles det i alle fall litt sunnere enn med fin spaghetti. 😂 0 Siter
hattifnattus Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars (endret) Hjemmelaget pasta av noe slag siden jeg fant frem pastamaskinen min fra kjelleren, men har ikke helt bestemt meg for hvilken. 🤔 Endret 8. mars av hattifnattus 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars (endret) Her blir det enten biff eller taco. Jeg vet ikke riktig om minstemann kommer på besøk i dag eller i morgen og vi har bare to biffer 😉 Endret 8. mars av Dorthe 0 Siter
Vhanja Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Står nå og lager kylling med stekte grønnsaker og ris. 0 Siter
Glitter Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars Ble ikke taco for flyet tii mine barn ble kansellert. Så da blir det mangolaks og grønnsaker (frosne) i stedet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mars Skrevet 9. mars Fløtegratinerte poteter og biffstrimler i dag. Anonymkode: f7006...a93 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.